Verslas

2020.02.05 16:30

Įsigijo bilietą, bet užsiregistruoti nepavyko: nors „Wizz Air“ pripažino klaidą, lietuvis liko gerai papurtęs kišenes

Vaida Kalinkaitė-Matuliauskienė, LRT.lt2020.02.05 16:30

„Užsiregistruoti sutrikdytiems skrydžiams internetu negalima“, – tokia žinutė pasitiko „Wizz Air“ bilietus į Londoną įsigijusį Audrių. Tačiau pasiskambinus mokama pagalbos linija vyras pagalbos nesulaukė – susimokėjus kelis svarus už skambutį jam buvo patarta skrydžiui registruotis internetu.

Audrius (vardas ir pavardė redakcijai žinomi – LRT.lt) šia žinute pasidalino socialine tinkle, teiraudamasis, ar kiti keliautojai yra susidūrę su panašia situacija. Žinoma, gana greitai jam buvo patarta kreiptis į klientų aptarnavimo centrą. Tačiau ten Audrius jau kreipėsi.

„Wizz Air“ į klausimus savo klientams atsako tik paskambinus telefonu, kurio kiekviena minutė yra mokama.

Paskambinęs į klientų aptarnavimo centrą Jungtinėje Karalystėje gyvenantis Audrius su konsultantu prakalbėjo keturias minutes. Tai galiausiai jam kainavo 6 svarus.

Galiausiai, pasakoja Audrius, konsultantas pasakė nieko nežinantis apie sutrikdytus skrydžius ir visus su skrydžiu susijusius reikalus patarė tvarkytis internetu.

Be to, ar neteks susimokėti net 15 svarų siekiančio operacijos mokesčio, jis sužinos tik gavęs sąskaitą už mobilųjį ryšį. Toks mokestis paprastai taikomas tada, kai keleiviai, skambindama į konsultacijų centrą, reikalauja paslaugų, kurias patys lengvai gali gauti prisijungę prie „Wizz Air“ sistemos internetu.

Kiek vėliau pašnekovas pastebėjo nurodęs neteisingus keleivio duomenis, tad už papildomą mokestį bandė pakeisti keleivio duomenis, tačiau to padaryti sistema taip pat neleido.

„Bilietą pirkau ne sau, o draugei, bet automatiškai pasirašė mano vardas. Tai mano klaida. Galvojau, nieko pakeisiu už papildomą mokestį, kuris bilietui į vieną pusę yra 45 svarai. Tai iš viso dviem bilietams – 90 svarų. Bet man neleidžia net pakeisti vardo internetu, nes vis tiek rašo, kad skrydis yra sutrikdytas, o telefonu pasakė, kad viską daryčiau internetu, nes nebūna tokių dalykų, kad neleidžia registruotis“, – tvirtino Audrius.

Galiausiai, vyras tiesiog pasiryžo įsigyti naują bilietą. Tačiau tai padaręs jis ir vėl susidūrė su ta pačia problema – sistemoje buvo nurodama, kad skrydis sutrikdytas ir jam užsiregistruoti internetu negalima.

Tik po kurio laiko į savo elektroninį paštą Audrius gavo kodus, su kuriais prisijungęs prie sistemos užsiregistruoti skrydžiui jis staiga galėjo.

LRT.lt kreipėsi į „Wizz Air“ dėl komentaro. Bendrovė bendrai pateiktame atsakyme atsiprašė dėl situacijos, nes informacija apie sutrikdyta skrydį, tvirtinama atsakyme, buvo klaidinga.

„Aviakompanija „Wizz Air“ atsiprašo neteisingai nurodžiusi, kad Vilniaus–Londono Lutono skrydis buvo sutrikdytas, ir patvirtina, jog įvyko techniniai nesklandumai bendrovės sistemoje. Dėl techninių kliūčių automatinis keleivio užsakymo išskyrimas į du užsakymus oro linijų sistemoje nebuvo įvykdytas (automatinis užsakymo išskyrimas tam tikrais atvejais yra būtinas)“, – tvirtino bendrovė.

Kaip teigiama atsakyme LRT.lt, nesklandumų dėl šios situacijos patyrusiam keleiviui bendrovė suteikia nemokamą skrydžio registraciją abiejuose oro uostuose.

„Taip pat aviakompanija imasi specialių priemonių, kad įsitikintų, jog dėl bet kokių priežasčių neįvykus užsakymo išskyrimui, keleiviai neturėtų mokėti jokių mokesčių oro uostuose“, – priduriama atsakyme.

Bendrovė patikino bandanti kuo greičiau išspręsti techninius nesklandumus.

„Wizz Air“ taip pat primena, kad keleiviai su aptarnavimo centru susisiekti gali ne tik telefonu, tačiau gali užpildyti formą bendrovės internetinėje svetainėje.