Po pietų buvo sutrikusi SEB bankinių kortelių sistema, o žmonės piktinosi, kad negalima atsiskaityti bankinėmis kortelėmis. Kiek anksčiau bankas SEB informavo, kad sutrikimas pašalintas, tačiau panašu, kad jis ir vėl pasikartojo – žmonės teigė ir toliau negalintys atsiskaityti bankinėmis kortelėmis.
Banko atstovė Leontina Zabarauskienė BNS penktadienio vakarą sakė, kad nesklandumai tęsėsi po keliolika minučių, bet visi trikdžiai pašalinti.
„Viskas jau veikia. Šiandien buvo keli sutrikimai po keliolika minučių. Mes operatyviai pašalinome sutrikimus, nuoširdžiai atsiprašome klientų už kilusius nepatogumus“, – sakė banko atstovė.
Chaosas prie kasų
„Kažkoks chaosas. Naugarduko „Maximoje“ per garsiakalbius skelbia, kad negalima atsiskaityti bankinėmis kortelėmis. Žmonės tiesiog palieka savo pirkinius ir eina iš parduotuvės“, – LRT.lt teigė Vilniuje bandžiusi apsipirkti Justina.
Su LRT.lt ji susisiekė apie 17 val. 30 min.
Prekybos tinklo „Maxima“ atstovė spaudai Rima Aukštuolytė LRT.lt teigė, kad jų duomenimis, ir vėl sutriko SEB bankinių kortelių sistema, todėl negalima atsiskaityti jokiomis bankinėmis kortelėmis.

Banko SEB atstovė spaudai Leontina Zabarauskienė LRT.lt patvirtino, kad sistema buvo sutrikusi ir antrą kartą. Sutrikimas buvo fiksuotas apie 17 val. ir tęsėsi apie 20 minučių, tačiau gedimas jau yra pašalintas.
Banko SEB elektroniniai kortelių skaitytuvai (POS terminalai) užima apie 50 proc. rinkos. Tikėtina, kad atsiskaityti bankinėmis kortelėmis nebuvo galima visose parduotuvėse, kuriose veikia SEB elektroniniai kortelių skaitytuvai.
Sutrikimai pastebėti ir anksčiau
Kiek anksčiau, apie 15 val. 15 min. su LRT.lt susisiekė pasipiktinusi vilnietė Julija. Ji teigė, kad apie 15:15 val. bandė apsipirkti „Rimi“ esančioje „Panoramos“ prekybos centre, tačiau prisikrovus pilną krepšį prekių ir priėjus prie kasos, pardavėja paaiškino, kad neveikia kortelių skaitytuvai, todėl kortele atsiskaityti nepavyks.
„Ir tokių žmonių buvo ne vienas. Visi piktinosi, kad negali atsiskaityti kortelėmis. Dauguma patraukė prie pinigų automatų išsigryninti pinigus, kad galėtų atsiskaityti už savo pirkinius. Eilė prie automatų didžiulė, visi pikti. Pabandžiau iš SEB išsiimti pinigus, bet aparatas neveikė“, – stebėjosi Julija.
Prekybos tinklo „Rimi“ viešųjų ryšių vadovė Renata Keršienė LRT.lt teigė, kad sutrikimai užfiksuoti ne dėl „Rimi“ kaltės, o todėl, kad neveikia atsiskaitymai SEB banko kortelėmis.

„Tai nėra „Rimi“ klaida. Visoje Lietuvoje buvo sutrikę atsiskaitymai SEB bankinėmis kortelėmis. Tačiau gavome informaciją, kad problema jau turi būti išspręsta“, – komentuoja R. Keršienė.
LRT.lt susisiekus su SEB Komunikacijos skyriaus vadove Ieva Kulvinskaite, buvo patikinta, kad apie 15 val. 20 min. buvo sutrikusi SEB bankinių kortelių veikla – nebuvo galima atsiskaityti bankinėmis kortelėmis, išsigryninti pinigų.
„Tačiau problema jau išspręsta. Atsiprašome klientų už nepatogumus“, – teigė I. Kulvinskaitė.
Tiesa, žmonės teigė, kad atsiskaityti nebuvo galima ne tik SEB, bet ir kitų bankų kortelėmis. SEB atstovė teigia, kad bankas teikia ir POS terminalų paslaugą, todėl sutrikus veiklai nebuvo galima atsiskaityti ir kitų bankų bankinėmis kortelėmis.