Verslas

2015.09.04 09:42

Lietuvos sidro rinkoje – atsigavimo ženklai

BNS2015.09.04 09:42

Keletą metų iš eilės drastiškai besitraukusioje Lietuvos sidro rinkoje pastebimi atsigavimo ženklai – didiesiems šios rinkos dalyviams sidro vartojimo kritimą pavyko pristabdyti pasiūlius naujų, įdomesnių produktų, o inovacijos lėmė ir sidro lyderių rokiruotę – iki šiol pirmavusi „Volfas Engelman“ aplenkė „Švyturys-Utenos alus“, rašo „Verslo žinios“.

Keletą metų iš eilės drastiškai besitraukusioje Lietuvos sidro rinkoje pastebimi atsigavimo ženklai – didiesiems šios rinkos dalyviams sidro vartojimo kritimą pavyko pristabdyti pasiūlius naujų, įdomesnių produktų, o inovacijos lėmė ir sidro lyderių rokiruotę – iki šiol pirmavusi „Volfas Engelman“ aplenkė „Švyturys-Utenos alus“, rašo „Verslo žinios“.

„Kelerius metus kritusi, šiemet rinka pagaliau atšoko ir per pirmus šešis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, pasistiebė 2,2 proc.“, – sako „Švyturys-Utenos alus“ generalinis direktorius Rolandas Viršilas, tačiau „Volfas Engelman“ generalinis direktorius Marius Horbačauskas konstatuoja, kad vis tiek palyginti su 2008 metais, dabar sidro rinkos likę tik pusė, o  šiemetį sidro rinkos augimą atsigavimu vadinti drąsoka.

Tačiau abiem didiesiems sidro gamintojams teks pasispausti, nes į sidro rinką ėmė aktyviau spraustis „Kalnapilio-Tauro grupė“, 2014 metais turėjusi apie 6 proc. sidro rinkos, o įmonės vadovas Marijus Kirstukas sako, kad šiemet sidro rinkai augant apie 5 proc., „Kalnapilio-Tauro grupės“ sidro pardavimai auga dar sparčiau: „Šiemet jau artėjame prie 8–9 proc., o tikslas metų gale turėti 10 proc.“.