Prancūzijos prabangos prekių grupė „Louis Vuitton Moet Hennesy“ (LVMH) už 14,7 mlrd. eurų įsigijo JAV juvelyrikos milžinę „Tiffany“.
Tai yra didžiausias sandoris LVMH istorijoje, sustiprinsiantis bendrovės pozicijas Jungtinėse Valstijose.
Bendrame įmonių pranešime teigiama, kad bendrovės „pasiekė galutinį susitarimą, pagal kurį LVMH įsigis „Tiffany“ už 135 dolerius už akciją, bendra sandorio vertė yra apie 14,7 mlrd. eurų arba 16,2 mlrd. dolerių“.
Sandoris pridės „Tiffany“ prie LVMH jau priklausančių prabangos prekių ženklų, tokių kaip „Louis Vuitton“, „Dior“ ir „Moet & Chandon“, ir sustiprins pozicijas juvelyrikos sektoriuje.
„Esame laimingi galėdami priimti „Tiffany“, bendrovę su neprilygstamu paveldu ir unikalia pozicija juvelyrikos pasaulyje, į LVMH šeimą“, – teigia LVMH generalinis direktorius Bernardas Arnault.
Sandoris su LVMH yra vertinamas kaip „Tiffany“ tinkamas kelias pirmyn, nes bendrovė pastaraisiais metais pagal pardavimus atsiliko nuo konkurentų.
„Po strateginio įvertinimo, į kurį įėjo vidaus apmąstymų procesas ir išorės ekspertų patarimai, valdyba nusprendė, kad šis sandoris su LVMH atveria džiugų kelią pirmyn“, – sakė „Tiffany“ valdybos pirmininkas Rogeris Farahas.
1837 m. prašmatnioje Niujorko 5-ojoje aveniu, šalia dabar ten stovinčio Donaldo Trumpo viešbučio „Trump Tower“ įkurta „Tiffany“ yra viena geriausiai žinomų JAV prabangos prekių bendrovių. Įmonė taip pat buvo įamžinta Trumano Capotes novelėje, pagal kurią 1961 m. pastatytas filmas su Audrey Hepburn „Pusryčiai pas Tifani“ („Breakfast at Tiffany's“).
„Tiffany“ įsigijimas LVMH juvelyrikos bendrovėms, tarp kurių – „Bulgari“, „Chaumet“, „Tag Heuer“ ir „Hublot“, padės konkuruoti su Šveicarijos „Richemont“ grupe, kuriai, be kitų, priklauso „Cartier“ prekės ženklas, bei sustiprins LVMH pozicijas svarbioje Amerikos rinkoje.