Verslas

2019.09.23 16:52

Kol atostogavo, liko be automobilio: grįžęs į Lietuvą kaunietis jo neberado privačioje stovėjimo aikštelėje

papildyta įmonės komentaru; atnaujinta 18:15
Jonas Deveikis, LRT.lt2019.09.23 16:52

Kaunietis Paulius Morkūnas nesitikėjo, kad automobilį palikęs „Unipark“ stovėjimo aikštelėje ir išskridęs atostogauti, grįžęs jo neberas. Įmonės atstovai jam paaiškino, kad automobilis „pasimetė“ stovėjimo aikštelėse, todėl P. Morkūnas turi laukti visą naktį, kol jis atsiras.

Kaunietis P. Morkūnas socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje pirmadienį pasidalino istorija, kuri jam sugadino visas atostogas.

P. Morkūnas teigia, kad kartu su šeima buvo išskridęs atostogauti. Į oro uostą, esantį Vilniuje, buvo atvažiavęs su savo asmeniniu automobiliu. Kadangi nerado, kur galėtų jį palikti, pasirinko šalia Vilniaus oro uosto esančią „Unipark“ automobilių stovėjimo aikštelę.

„Automobilį palikau „Unipark Blic“ aikštelėje, kuri yra labai brangi (kitur nebuvo vietų). Ten palieki mašinos rakčiukus ir dokumentus, o grįžus automobilį grąžina dar ir nuplautą“, – savo „Facebook“ paskyroje rašo P. Morkūnas.

Jis teigia, kad pirmadienį apie 1 val. nakties grįžo į Vilnių ir su šeima nuėjo į aikštelę atsiimti automobilio, kur jį ir paliko. Tačiau darbuotojas jam atsakė, kad automobilis dingo, o jo reikės laukti apie 1,5 val.

„Po pirmos išgirdau iš darbuotojo, kad mano mašina dingo!! Darbuotas sako, kad turime laukti 1,5 val., kol atvažiuos žmogus su mūsų mašina. Naktis, vaikai pavargę, miega ant grindų... Man ryt 8 val. į darbą, žmonai taip pat. Bet neturime pasirinkimo, taigi laukiame“, – sako P. Morkūnas.

Apie 2:30 val. atvyko įmonės „Unipark“ darbuotojas, kuris pasakė, kad nežino, kur yra automobilis, nieko negali padėti bei pasiūlė paskambinti kitą dieną. P. Morkūnas ne juokais supyko, kadangi ryt 8 val. į darbą, o nuvažiuoti į Kauną – nėra kaip.

„3 val. nakties su vaikais ant rankų į Kauną pėsčiomis gal eiti? Neturėjome pasirinkimo, todėl važiavome į Kauną su taksi automobiliu. Sumokėjome 130 eurų. Darbuotojams buvau sakęs, kad 8 val. ryto būtų mašina prie namų, nes turiu važiuoti į darbą... Dabar yra 12 valanda dienos, o man dar dabar niekas negali pasakyti, kur mašina ir kada aš ją atgausiu... LAUKITE, LAUKITE.... Tokio absurdo dar niekada nėra buvę. Planuokitės atostogas su patikimomis įmonėmis“, – feisbuke rašo P. Morkūnas.

Apie 15.30 val. su P. Morkūnu susisiekė LRT.lt žurnalistai. Jis teigė, kad automobilio vis dar nėra atgavęs, o įmonė negali pateikti konkretaus atsakymo, kada jį grąžins.

„Skambino iš įmonės, sakė, kad bando parvežti man tą automobilį. Tačiau vėžėjas neturi automobilio dokumentų. Įmonės atstovai sako, kad automobilis iš pradžių vienoje aikštelėje buvo, paskui kitoje. Vienas darbuotojas vieną sako, kitas jau kitą. Kažkoks cirkas“, – LRT.lt komentavo nukentėjęs kaunietis.

Jis LRT.lt teigė, kad įmonė kol kas nėra pateikusi konkretaus atsakymo, kur dingo jo automobilis.

P. Morkūnas taip pat tikino, kad dėl dingusio automobilio jau kreipėsi į policiją.

Tokios situacija susiklosto itin retai

LRT.lt kreipėsi į įmonės „Unipark“ atstovus, kurie teigė, kad apgailestauja dėl susiklosčiusios situacijos.

„Kaip Paulius Morkūnas minėjo, jis buvo užsisakęs paslaugą „Blic+“. Saugojimo metu mes pasirūpiname automobilio nuplovimu. Apgailestaujame, kad įvyko apmaudi žmogiška klaida užrašant, kada automobilis turėtų būti pristatytas atgal į stovėjimo aikštelę oro uoste. Automobilio savininkui grįžus į Lietuvą, automobilis vis dar buvo plovykloje, o naktį su jos darbuotojais susisiekti nepavyko“, – portalui LRT.lt teigė „Unipark“ vykdančioji direktorė Eglė Šimkevičienė

Anot jos, tokios situacija susiklosto itin retai. „Visiškai suprantame, kokių didelių nepatogumų dėl to teko patirti Pauliaus Morkūno šeimai, ir dėl to nuoširdžiai atsiprašome. Susisiekėme su Pauliumi Morkūnu ir sutarėme dėl automobilio grąžinimo. Be abejo, visas patirtas išlaidas p. Pauliui kompensuosime“, – teigia E. Šimkevičienė

Reikėtų kreiptis į vartotojų teises

Tuo metu Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos (VVTAT) Tarptautinių ir viešųjų ryšių skyriaus vyresnioji patarėja Giedrė Nenartavičiūtė LRT.lt teigia, kad su tokia situacija VVTAT dar nėra susidūrusi.

Anot jos, reikia žiūrėti sutarties sąlygas, ar įmonė, kuri teikia automobilio saugojimo paslaugas, jį įsipareigoja grąžinti tada, kada to paprašo klientas.

Jeigu įmonė įsipareigoja automobilį grąžinti jo paprašius, o jis iki dabar dar nėra grąžintas, tikėtina, kad įmonė pažeidė vartotojo teises.

„Todėl vartotojas gali prašyti kompensuoti patirtus nuostolius. Dėl kompensacijos nukentėjusiam asmeniui reikėtų kreiptis į paslaugos teikėją. O jei nepavyksta išsiaiškinti per 14 dienų arba gaunamas neigiamas atsakymas, nukentėjęs asmuo gali kreiptis į Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybą“, – komentuoja G. Nenartavičiūtė.

Varva tepalai

Vėliau vyras LRT.lt patikino, kad automobilį įmonė grąžino apie 17 val., tačiau iš po automobilio varva tepalai. Todėl automobilio nepriėmė, o jį teko vežti į autoservisą.

„Mašina grįžta atgal ant tralo ir keliaus į „Krasta Auto“. Varva tepalai, o automobilio kompiuteris rodo klaidas“, – socialiniame tinkle „Facebook“ teigia P. Morkūnas.

Jis mini, jog prieš paliekant automobilį, iš jo tepalai nevarvėjo. Automobilio savininkas taip pat teigia, kad atsiimant automobilį, buvo bėdų ir su akumuliatoriumi, nors jis pakeistas dar prieš 10 tūkst. kilometrų.

„Automobilis kol kas paliktas autoservise ir rytoj bus aiškiau, kokios yra bėdos“, – komentuoja P. Morkūnas.

Tuo metu „Unipark“ vykdančioji direktorė E. Šimkevičienė antradienį LRT.lt informavo, jog autorizuotas servisas Kaune nustatė, kad rasti automobilio trūkumai atsirado anksčiau nei jam atvykus į „Unipark“ aikštelę ar transportavimo metu.