Verslas

2019.09.10 12:44

„Smart-ID“ problemos išspręstos: paslaugomis klientai naudotis negalėjo porą valandų

atnaujinta 16.23
LRT.lt2019.09.10 12:44

Antradienio dieną buvo sutrikusi išmanaus tapatybės patvirtinimo programėlė „Smart-ID“. Klientai naudotis paslaugomis negalėjo bent porą valandų. Problema vėliau išspręsta, tačiau kurį laiką strigo prisijungimas prie „Swedbank“ svetainės.

Bandant pasinaudoti „Smart-ID“ programėle, pranešama, kad paslauga laikinai nepasiekiama ir prašoma bandyti dar kartą. Dėl šių sutrikimų žmonės negali naudotis bankinėmis paslaudomis.

Taip pat skaitykite

Antradienis – paskutinė diena, kai prie „Luminor“ internetinės bankininkystės galima prisijungti su kodų kortelėmis.

Papildyta 14.14 val.

Antradienį su nesklandumais susidūrę „Smart-ID“ klientai gali lengviau atsikvėpti – kelias valandas neveikusi programėlė dirba įprastai.

„Šiandien nuo 11:45 iki 13:50 buvo sutrikdyta „Smart-ID“ veikla. Bendrovė „SK ID Solutions“ pašalino trikdžius ir atnaujino „Smart-ID“ paslaugą 13:50“, – skelbiama „SK ID Solutions“ prenešime žiniasklaidai.

Anot jų, mobiliojo parašo veikimas nebuvo sutrikęs.

„SK ID Solutions“ atsiprašo savo klientų ir „Smart-ID“ programėlės vartotojų už nepatogumus“, – rašoma pranešime.

LRT.lt primena, kad „SK ID Solutions“ identifikacijos sprendimą „Smart-ID“ Baltijos šalyse pristatė 2017 m. pradžioje.

Stringa prisijungimas prie „Swedbank“ paskyros

Į portalo LRT.lt redakciją kreipėsi skaitytojas teigdamas, kad apie 16:20 val. vis dar negalėjo prisijungti prie „Swedbank“ svetainės, nors ir buvo teigiama, kad „Smart–ID“ veikla sutvarkyta.

„Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius LRT.lt minėjo, kad po tai kai buvo sutvarkyta programėlės „Smart–ID“ veikla, padidėjo žmonių srautai, kurie bando prisijungti prie banko paskyros. Todėl internetinė svetainė gali būti laikinai nepasiekiama.

„Buvo problema su „Smart–ID“ programėle. Pastebime, kad žmonės vis dar bando jungtis ir jų srautai yra labai dideli. Tie, kurie porą valandų negalėjo prisijungti, bando tai daryti dabar, todėl gali atsirasti uždelsimas. Techniškai viskas veikia, tiesiog srautai išsibalansavo“, – problemą įvardijo S. Abraškevičius.

Tikimasi, kad artimiausiu metu prie „Swedbank“ internetinės paskyros bus galima prisijungti be jokių trikdžių.