Verslas

2019.08.27 09:51

Žinia „Luminor“ klientams: padės rasti pamainą kodų kortelėms

ilgina kai kurių konsultavimo centrų laiką
LRT.lt 2019.08.27 09:51

Nuo rugsėjo 10 d. „Luminor“ klientai nebegalės prisijungti prie interneto ar mobilaus banko ir tvirtinti mokėjimų, naudodami kodų korteles. Bankas ilgina kai kurių konsultavimo centrų laiką, rašoma pranešime.

Tai reiškia, kad Vilniaus konsultacijų centrai dirbs iki 19 val., o visuose banko centruose visoje Lietuvoje papildomos konsultantų komandos mokys klientus naudotis „Smart-ID“. Klientai raginami nepalikti prisijungimo priemonių pakeitimo paskutinei dienai.

Ilgesnis darbo laikas Vilniuje bei papildomos konsultantų komandos kituose miestuose skirtos maždaug trečdaliui „Luminor“ klientų, kurie prie banko internete prisijungia naudodami kodų korteles. Atvykusiems į banko konsultacijų centrus „Luminor“ darbuotojai padės atsisiųsti nemokamą mobiliąją programėlę „Smart-ID“, ją įsirašyti bei pradėti naudotis. Bankas primena, kad pasitarti dėl „Smart-ID“ konsultacijų centre, su savimi nepamirštų atsinešti ir dabartinės savo prisijungimo prie interneto banko priemonės – kodų korteles.

Saugesni ir pažangesni tapatybės nustatymo būdai visiškai pakeis „Luminor“ kodų korteles, kurios rugsėjo 10 d. nustos galioti dėl griežtėjančių ES reikalavimų. Klientai gali rinktis iš keturių tapatybės nustatymo priemonių: nemokamos programėlės „Smart-ID“, mobiliojo parašo, elektroninio parašo bei kodų generatoriaus.

Turintiems išmanųjį telefoną pradėti naudotis „Smart-ID“ paprasta. Nemokamą programėlę į išmanųjį telefoną galima atsisiųsti iš programėlių parduotuvių „App Store“ arba „Google Play“. Su „Smart-ID“ galima prisijungti prie visų didžiausių Lietuvos bankų internete.