Verslas

2019.07.24 20:49

Mėgautis šokoladu bus galima be sąžinės graužaties: gamins be pridėtinio cukraus

LRT.lt2019.07.24 20:49

Šokolado mylėtojams „Nestle“ turi svarbią žinią – gamintoja atsisakys pridėtinio cukraus, kad pirkėjai be sąžinės graužaties galėtų mėgautis 70 proc. juoduoju šokoladu, praneša CNBC.

Naujasis šveicarų koncerno produktas – „kakavmedžio vaisių šokoladas“ – bus gaminamas vien iš kakavmedžių vaisių ir balto kakavmedžio vaisiaus minkštimo, kuris atstos natūralų saldiklį. Kakavmedžio minkštimas, kurį saldumynų gamintojai dažniausiai tiesiog išmesdavo, dabar bus naudojamas siekiant sukurti tvaresnę ir sveikesnę skanėsto alternatyvą.

Pranešime spaudai savo naująjį šokoladą „Nestle“ apibūdino kaip pasižymintį „natūraliu saldumu ir rūgštumu“, kuris išgaunamas jo gamyboje naudojant kakavmedžio sėklas ir minkštimą.

„Tai – naujovė, paremta idėja, kad kakavmedis yra vaisius, suteikiantis kakavos skonį“, – CNBC kalbėjo „ Le Patissier Takagi“ savininkas Yasumasa Takagi, bendradarbiaujantis su „Nestle“.

Naujasis šokoladas rudenį pasirodys Japonijoje, o 2020 m. bus pristatytas ir pasaulinei auditorijai. Anot kompanijos, skanėsto paragauti bus galima aštuoniose parduotuvėse Tokijuje, Osakoje, Kavasakyje ir Hirošimoje.

Liepos 18 d. „KitKat“ šokoladinėje Ginzoje pasirodys ir naujos kakavmedžio vaisiaus sultys, kurių gamyboje taip pat naudojamas kakavmedžio minkštimas.

Iš kakavmedžio vaisiaus pagaminto šokolado kaina bus 400 jenų, t.y. 3,3 eurų. Tuo metu kakavmedžio vaisiaus sultys kainuos 750 jenų, t.y. 6,2 eurų.

Anot „Nestle“, šiuo metu koncernas siekia užpatentuoti šokolado gamybos iš kakavmedžio minkštimo procesą. Naujasis šokolado gamybos procesas kakavmedžio vaisių leistų sunaudoti net 31 proc., kai šiuo metu jo sunaudojama tik 22 proc. Tai užtikrintų mažesnį atliekų kiekį, rašo CNBC.

2016 m. „Nestle“ pirmoji paskelbė, kad gamintojos ekspertai atrado būdą, kaip natūraliais produktais pakeisti cukrų. 2018 m. Airijoje ir Jungtinėje Karalystėje atsirado „Milky Wowsomes“ – pirmasis pagal „naują cukraus sumažinimo technologiją“ pagamintas šokoladas, kuriame, kaip buvo skelbiama, buvo 30 proc. mažiau cukraus.

Praėjusiais metais savo saldumynų verslą JAV „Nestle“ už 2,8 mln. JAV dolerių pardavė „Nutella“ gamintojai „Ferrero“.