Verslas

2019.07.17 13:52

Sutrikusi Registrų centro klientų aptarnavimo sistema, padaliniuose susidarė spūstys

atnaujinta 15.40
LRT.lt2019.07.17 13:52

Per pietus Lietuvoje buvo sutrikusi Registrų centro (RC) klientų aptarnavimo sistema. Dėl to daugiau nei valandą galėjo būti neaptarnaujami RC klientai.

Į portalo LRT.lt redakciją kreipėsi nepatenkinti vilniečiai. Jie teigia, kad Vilniaus Registrų centro skyriuje laukia jau daugiau nei dvi valandas, o žmonių eilė nejuda iš vietos.

„Visi pikti, jau kone dvi valandas laukia eilėje. Skundžiasi, kad jau 20 metų nėra to buvę. Darbuotojai sako, kad užstrigo sistema ir niekas negali nieko padaryti“, – sako vilnietis.

Jis teigia, kad Registrų centro darbuotoja minėjo, jog jau nuo pat ryto pradėjo strigti kai kurios programos, o popiet visiškai sutriko sistemos darbas. Tai įvyko neva dėl sistemos atnaujinimo darbų.

Aiškinasi problemos priežastis

Registrų centro atstovas spaudai Mindaugas Samkus portalui LRT.lt patvirtino, kad trečiadienį apie 12 valandą buvo fiksuotas sistemos sutrikimas, tačiau jis jau yra pašalintas.

„Maždaug apie 12 valandą pastebėjome sutrikimą, tačiau turime informaciją, kad paslaugų tiekimas buvo atnaujintas“, – mini M. Samkus.

Jis priduria, kad RC klientų aptarnavimo sistema jungia visus Lietuvos skyrius, todėl jos sutrikimas galėjo būti jaučiamas ne tik Vilniuje, bet ir kituose šalies miestuose.

Priežastys, dėl ko sutriko RC sistema, kol kas nėra žinomos. Šiuo metu Registrų centro specialistai operatyviai aiškinasi sutrikimo priežastis ir deda visas pastangas, kad paslaugų veikimas būtų visiškai atstatytas.

Kiek vėliau RC išplatino pranešimą, kuriame rašoma, kad sistemoje vis dar yra pastebimi sutrikimai, tačiau klientai RC skyriuose jau aptarnaujami.

Tuo metu išorės klientai dėl sutrikimų gali susidurti su sunkumais jungiantis prie registrų ar informacinių sistemų, Registrų centro klientų savitarnos sistemos.

Sutrikimų priežastys pašalintos

Registrų centro sistemos jau veikia be sutrikimų, – praneša Registrų centras.

Trečiadienį po pietų pastebėti laikini atskirų paslaugų sutrikimai operatyviai pašalinti, jau kurį laiką paslaugos teikiamos ir klientai aptarnaujami sklandžiai.

Dėl laikinų trikdžių išorės klientai galėjo susidurti su sunkumais jungiantis prie registrų ar informacinių sistemų, taip pat buvo sulėtėjęs klientų aptarnavimas įmonės padaliniuose.

Sutrikimui šalinti buvo sutelktos visos Registrų centro IT specialistų pajėgos, todėl nesklandumus pavyko operatyviai pašalinti. Šiuo metu kruopščiai analizuojamos priežastys ir diegiami saugikliai, kad būtų pašalintos prielaidos panašiems incidentams kilti ateityje, – rašoma Registrų centro išplatintame pranešime.