Verslas

2019.07.12 17:38

Baigtas „Lietuvos ryto“ televizijos pardavimo sandoris

BNS 2019.07.12 17:38

Prodiuserio Povilo Skaisgirio įmonė „Singing fish“ galutina įsigijo vienos didžiausių žiniasklaidos „Lietuvos rytas“ valdytą „Lietuvos ryto“ televiziją. Pranešama, kad po sandorio keisis jos valdyba.

Pasak televizijos generalinio direktoriaus Audriaus Siaurusevičiaus, televizija bent jau artimiausiu metu išsaugos pavadinimą, išliks ir bendradarbiavimas su „Lietuvos ryto“ žiniasklaidos grupe. Portale tv.lrytas.lt, kaip ir anksčiau, bus retransliuojamos televizijos kuriamos laidos.

Nuo šiol valdyboje bus A. Siaurusevičiaus, prodiuseris Rolandas Skaisgirys, Justinas Garliauskas, Lauras Lučiūnas ir Vytautas Geležinis, pranešė „Lietuvos rytas“.

Registrų centro duomenimis, ankstesnėje televizijos valdyboje dirbo „Lietuvos ryto“ grupės akcininkai Gedvydas Vainauskas, Vidmantas Strimaitis, Sigitas Židonis, Algimantas Budrys ir Algirdas Kumža.

Apie „Lietuvos ryto“ televizijos pardavimo sandorį pranešta liepos pradžioje. Galutinį pritarimą sandoriui davė Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK).

P. Skaisgirys BNS tuomet teigė didelių pokyčių televizijoje kol kas neplanuojantis, tik žadėjo, kad kanale mažės rusiškos produkcijos. Be to, jis pabrėžė, kad vienas pagrindinių prioritetų bus išsiaiškinti, kodėl televizija pastaraisiais metais patiria nuostolius.

„Lietuvos ryto“ televizija pernai patyrė 577,4 tūkst. eurų grynojo nuostolio – 58 proc. daugiau nei 2017-aisiais (365 tūkst. eurų). 2018 metų pabaigoje įmonė turėjo sukaupusi 13,175 mln. eurų nuostolių.

Televizija veikia nuo 2008-ųjų spalio, kai pavadinimą pakeitė tuometinis „Penktas kanalas“.