Verslas

2019.07.03 15:58

Skaisgirys: „Lietuvos ryto“ televizijoje bus mažiau rusiškų serialų

atnaujinta 17.11
Paulius Viluckas, BNS2019.07.03 15:58

Lietuvos radijo ir televizijos komisijai (LRTK) trečiadienį leidus prodiuserio Povilo Skaisgirio įmonei „Singing fish“ įsigyti vienos didžiausių Lietuvoje žiniasklaidos grupių „Lietuvos rytas“ valdomą „Lietuvos ryto“ televiziją, P. Skaisgirys kol kas nežada didelių pokyčių, tačiau ketina mažinti rusiškų serialų srautą bei aiškintis, kodėl televizija veikia nepelningai.

Jis BNS teigė neketinantis keisti nei televizijos generalinio direktoriaus Audriaus Siaurusevičiaus, nei programų direktoriaus ar valdybos.

P. Skaisgirys sako pirmiausia žadantis įsigilinti į tai, kas televizijoje yra blogai, ir tada dėlioti ateities planus. Tačiau P. Skaisgirys pripažino, jog vienas iš jo prioritetų bus mažinti rusiškos produkcijos kiekį „Lietuvos ryto“ televizijoje.

„Mažinsim tą rusišką produkciją, bandysim įtraukti daugiau lietuviškos produkcijos. Serialų, be abejo, lietuviškų, jau ir dabar yra pradėti rodyti, galbūt senesnių lietuviškų serialų, kurie žmonių užmiršti arba tie, kuriuos pats esu daręs“, – BNS sakė P. Skaisgirys.

P. Skaisgirys taip pat teigė norintis išsiaiškinti, kam nuostolingai dirbanti televizija skiria daugiausiai lėšų.

„Visų pirma reikia pasižiūrėti, kur didžiausios išlaidos išeina – kokiu principu tai yra dirbanti televizija. Kiek aš žinau, kitos komercinės televizijos daugiausiai dirba su prodiuserinėmis kompanijomis. Reikia į viską įsigilinti, kur šiandien yra didžiausios išlaidos ir bandyti spręsti tą nuostolį“, – sakė jis.

Tai, kad „Singing fish“ trečiadienį leista įsigyti „Lietuvos ryto“ televiziją, BNS patvirtino LRTK Visuomenės informavimo skyriaus vedėja Birutė Keršienė.

„Taip, pritarta abiem prašymams“, – BNS sakė B. Keršienė.

P. Skaisgirys teigė, kad sandoris, kurio vertės jis neatskleidė, turėtų būti užbaigtas per porą savaičių.

„Manau, ši savaitė, kita savaitė, dabar iškart nuo rytojaus jau ir pradėsim susitikinėti“, – BNS sakė P. Skaisgirys.

Anksčiau „Lietuvos ryto“ televizijos pardavimo sandorį jau leido Vyriausybinė strateginių įmonių sandorius tikrinanti komisija.

„Singing fish“ yra prodiusavusi filmą „Patriotai“, serialus „Laisvės kaina. Savanoriai“, „Meilė kaip mėnulis“ ir kitus.

„Lietuvos ryto“ televizija pastaruoju metu dirba nuostolingai – pernai patyrė 577,4 tūkst. eurų grynojo nuostolio – 58 proc. daugiau nei 2017-aisiais (365 tūkst. eurų). 2018 metų pabaigoje įmonė turėjo sukaupusi 13,175 mln. eurų nuostolių.

Televizija veikia nuo 2008-ųjų spalio, kai pavadinimą pakeitė tuometinis „Penktas kanalas“.

36 proc. „Lietuvos ryto“ grupės akcijų valdo Beno Gudelio valdoma „Big Group“, 26 proc. – Gedvydas Vainauskas, 13 proc. – Vidmantas Strimaitis, likusias – smulkieji akcininkai.

Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt