Verslas

2019.06.12 09:36

„Barborai“ metamas iššūkis: „Rimi“ prekybą internetu ketina pradėti iki 2020 metų

BNS2019.06.12 09:36

Prekybos tinklas „Rimi“ elektroninę prekybą trijose Baltijos šalyse ketina pradėti iki 2020 metų, sako bendrovės „Rimi Baltic“ rinkodaros ir verslo plėtros direktorius Gustavas Fernstromas.

„Visose trijose Baltijos šalyse e. prekybą pradėsime iki 2020 metų, vienoje iš šalių greičiausiai internetinę parduotuvę paleisime dar šių metų pabaigoje (...) Mūsų įmonių Švedijoje patirtis rodo, kad tai labai laukiama paslauga, ypač aktuali šeimoms ir žmonėms, kuriems sunku rasti laiko apsipirkti“, – „Verslo žinioms“ sakė G. Fernstromas.

Paklaustas, ar pelninga elektroninė prekyba įmanoma ir mažesnėse rinkose, pavyzdžiui, Lietuvoje, G. Fernstromas teigė, kad tiki tokia galimybe: „Nuoširdžiai tuo tikiu. Mes tai darome, nes turime ambicijų išplėtoti pelningą verslą.“

BNS gegužę skelbė, kad bendrovė „Rimi Lietuva“ pernai antrus metus iš eilės dirbo nuostolingai – jos audituoti grynieji nuostoliai siekė 2,995 mln. eurų ir buvo 6,4 proc. didesni nei 2017-aisiais, kai jie siekė 2,814 mln. eurų, nurodoma Registrų centrui pateiktoje bendrovės 2018 metų veiklos ataskaitoje. 

„Rimi Lietuvos“ vadovas Giedrius Bandzevičius BNS tuomet teigė, kad prastesnį grynojo pelno rodiklį lėmė intensyvus pasiruošimas sparčiai ateities plėtrai, būtent elektroninei prekybai, taip pat didėjusios sąnaudos darbo užmokesčiui.

100 proc. „Rimi Lietuvos“ akcijų priklauso Švedijos kompanijos „ICA Gruppen“ kontroliuojamai įmonei „Rimi Baltic“.

Šiuo metu Lietuvoje veikia „Barbora“ („Maxima grupė“) bei „Assorti“ elektroninės maisto prekių parduotuvės.