Verslas

2019.05.14 16:20

SEB informuoja, kad mobiliosios programėlės trikdžiai išspręsti

atnaujinta 16:50
LRT.lt 2019.05.14 16:20

Antradienį SEB bankas savo „Facebook“ paskyroje pranešė apie banko veiklos sutrikimus, pranešama, kad mobilioji programėlė veikia su sutrikimais, o su konsultacijų centru nėra galimybės susisiekti.

„Šiuo metu banko mobilioji programėlė veikia su sutrikimais. Atkreipiame dėmesį, kad interneto bankas veikia be sutrikimų. Sutrikimai šiuo metu šalinami, atsiprašome dėl nepatogumų“, – rašoma pranešime.

„Gerb. Klientai, šiuo metu nėra galimybės susisiekti su banko Konsultacijų centru, todėl kviečiame rašyti mums „Facebook” paskyroje“, – pridedama kitame įraše.

SEB bankas 16:50 informavo, kad trikdžiai sutvarkyti ir klientai jau gali jungtis prie banko paslaugų per mobiliąją programėlę kaip įprasta.