„Ilgą laiką atsilikdavome su savo viešinimosi politika, tačiau atėjo laikas, kai galime pristatyti Vilniaus miesto ženklą“, – antradienį Vilniaus savivaldybėje surengtoje spaudos konferencijoje kalbėjo meras Artūras Zuokas.
„Ilgą laiką atsilikdavome su savo viešinimosi politika, tačiau atėjo laikas, kai galime pristatyti Vilniaus miesto ženklą“, – antradienį Vilniaus savivaldybėje surengtoje spaudos konferencijoje kalbėjo meras Artūras Zuokas.
Vilniaus miesto savivaldybė, siekdama populiarinti Lietuvos sostinę užsienyje, sukūrė naują Vilniaus prekės ženklą, kuris pirmiausia bus pristatytas gegužę vykstančioje „Eurovizijoje“.
Vilnietė Vilija Matačiūnaitė ir jos komanda Kopenhagoje vykstančio konkurso metu dėvės specialiai Vilniaus atributika papuoštus marškinėlius, naujasis prekės ženklas taip pat bus ant vėliavų, informacinės medžiagos.
„Kai prisistatydavau užsienyje, manęs dažnai klausdavo, ar tu iš Rygos? Todėl labai džiaugiuosi, kad dabar galbūt kitų atlikėjų klaus: tu iš Vilniaus?“, – teigė V. Matačiūnaitė.
Pagrindinė naujosios komunikacijos strategijos žinia – netikėta miesto patirtis.
„Atlikėjai, kuriuos lydėdavo sėkmė, jos pasiekdavo jungtinės komandos pagalba“, – teigė A. Zuokas ir pažymėjo planuojantis skirti 50 tūkst. litų V. Matačiūnaitės pasirodymui „Eurovizijoje“.
Lietuvos atstovė iš savivaldybės balkono specialiai atliko dainą vilniečiams.