Veidai

2018.08.13 11:17

„Vilniaus – Europos G taško“ reklama sulaukė populiaraus komiko J. Oliverio dėmesio

LRT.lt2018.08.13 11:17

Audringų diskusijų Lietuvoje sukėlusi „Vilniaus – Europos G taško“ reklama sklinda toliau – šįkart Lietuvos sostinę reklamuojanti kampanija sulaukė dėmesio iš vienos populiariausių vakaro pokalbių laidų „Last Week Tonight with John Oliver“.

Siužeto apie Lietuvą pradžioje laidos vedėjas pašiepė faktą, kad ne daug kas, jo teigimu, žino apie šią šalį.

„Kaip ji paprastai žinoma – „Nežinau, tikriausiai viena iš Lenkijų?“ – siužeto pradžioje sakė komikas.

HBO televizijos satyrinėje laidoje J. Oliveris pažymėjo, kad, jo nuomone, ši kampanija jau pavyko, nes, kuriuo kitu atveju „Last Week Tonight“ laidoje tris minutes būtų kalbama apie Lietuvą?

„Jei kiti miestai bus protingi, jie seks Lietuvos pavyzdžiu“, – su šypsena teigia laidos vedėjas, pateikdamas keletą neįprastų kampanijų pasiūlymų žinomiems pasaulio miestams.

Populiarus komikas atkreipia dėmesį, kad drąsi reklama, kurioje Vilnius vadinamas „Europos G tašku“, vietinės valdžios nebuvo sutikta labai šiltai (užsimenama apie vyriausybės kanclerio poziciją), kadangi kampanija prasideda artėjant popiežiaus Pranciškaus vizitui Vilniuje.

Vilniaus aptarimą žinomoje pokalbių laidoje pakomentavo ir panašią laidą Lietuvoje kuriantis žurnalistas Andrius Tapinas.

„Dabar jau galim būti ramūs. Amerika atrado mūsų G tašką. Mielasis Johnas Oliveris savo naujausioje laidoje „Last Week Tonight“ paskyrė 3 minutes vien tik Lietuvai, Vilniui ir G taškui, vis stebėdamasis, ar tikrai mes tiek ilgai kalbam apie Lietuvą ir klausdamas apie reklamos efektyvumą – „will they come?“ Tiesiogine ir perkeltine prasme“, – feisbuke rašė A. Tapinas.

Rugpjūčio 9-ąją oficialiai prasidėjus kampanijai, penktadienį apie ją įvairiuose pasaulio žiniasklaidos kanaluose buvo daugiau nei 1000 straipsnių.

Vilniaus kampanijos aptarimą galite pamatyti įraše (nuo 05:56 min):