Naujienų srautas

Veidai2018.03.05 10:00

Išdalinti trys kelialapiai į „Eurovizijos“ atrankos finalą: triumfavo I. Zasimauskaitė

Pusfinalyje, kuriame netrūko nei ašarų, nei kritikos dėl batų, pergalę ir kelialapį į finalinį nacionalinės „Eurovizijos“ atrankos pusfinalį išplėšti pavyko Ievai Zasimauskaitei, Monikai Marijai ir Paulai. Jos, kartu su pirmojo pusfinalio nugalėtojais Jurgiu Brūzga, „The Roop“ ir Kotryna Juodzevičiūte kovo 11-ąją susirungs dėl teisės atstovauti Lietuvai didžiausiame Europos muzikos konkurse.

Bendri balai:

Ieva Zasimauskaitė – 12 balų

Monika Marija – 10 balų

Paula – 8 balai
 

Žiūrovų balai:

Ieva Zasimauskaitė – 12 balų

Monika Marija – 10 balų

Marija – 8 balai

„Twosome“ – 7 balai

Paula – 6 balai

„Saulės kliošas“ – 5 balai

Ruta Loop – 4 balai
 

Komisijos balai:

Ieva Zasimauskaitė – 12 balų

Paula – 10 balų

„Twosome“ – 8 balai

Monika Marija – 7 balai

„Saulės kliošas“ – 6 balai

Marija – 5 balai

Ruta Loop – 4 balai

Savo eurovizinius pasirodymus šįvakar surengė Marija, „Twosome“, Ieva Zasimauskaitė, Paula, Ruta Loop, „Saulės kliošas“ ir Monika Marija.

Atlikėjus vertino muzikos apžvalgininkas Ramūnas Zilnys, režisierė Dalia Ibelhauptaitė, muzikologas, LRT OPUS vadovas Darius Užkuraitis ir muzikantas Arnoldas Lukošius.

Pirmoji į pusfinalio sceną žengė Marija su daina „This Love“.

D. Užkuraičio manymu, atlikėjai pritrūko jėgos. „Pats jaudinuosi būdamas tokiame pusfinalyje, įsivaizduoju, ką jūs jaučiate. Bet kulminacijoje man pritrūko jūsų energijos. Pati daina galbūt pernelyg standartinė. Prieš pusvalandį išgirdau akustinę šios dainos versiją, ir manau, kad galbūt geriau būtų pasirinkti fortepijono versiją, tai būtų buvę įdomiau“, – svarstė muzikologas.

A. Lukošius turėjo pastabų dėl judesio scenoje. „Kai skamba tokia ryški standartinė popdaina, stovėjimas scenoje visiškai ramiai man kelia tam tikrų abejonių. Manau, reikėjo parengti šokį. Keletą metų „Eurovizijoje“ girdime tokias dainas, tad nežinau, ar ji gali laimėti „Euroviziją“, – kalbėjo muzikantas.

Solistę scenoje keitė duetas „Twosome“ su kūriniu „Hello“.

D. Ibelhauptaitė, šįvakar pasirodymą išvydusi pirmą kartą, tikino, jog atlikėjams scenoje pritrūko beprotybės. „Man patinka toks dainų žanras, nes yra „atšokęs“. Čia nereikia ieškoti nei prasmės nei dvasinės gelmės. Bet jei žiūrime į Lietuvos euroviznę istoriją, su tokia crazy idėja vaikinai „LT United“ užėmė šeštą vietą. Man pritrūko jūsų drąsos, beprotybės. Tai buvo labai saugi choreografija, viskas buvo vidutiniškai gerai, nors man idėja nepaprastai patiko“, – tvirtino režisierė.

R. Zilnio manymu, „Twosome“ vyrukai turi net keletą kozirių. „Esate vieninteliai dainuojantys vyrai per visą vakarą. Tam tikra prasme plaukiate prieš srovę, nes kalbama, kad pokštai „Eurovizijoje“ nebeveikia nuo tada, kai atsirado šalių komisijos. Bet šis juokelis yra tiek geraširdiškas ir neįžeidžiantis, kad jam gali visai pasisekti.

O jūsų draugas flamingas, buvęs ankstesniuose pasirodymuose, būtinai privalo grįžti. Jei patektumėte į „Euroviziją“, jam reikėtų sukurti atskirą facebooko paskyrą, nes tikiu, kad būtų gerbėjų, kurie norėtų sekti ne jus, o būtent jūsų flamingą“, – kalbėjo muzikos apžvalgininkas.

Ieva Zasimauskaitė į pusfinalio sceną lipo su lyrine daina „When We`re Old“.

„Esu jūsų gerbėja jau daug metų, nes nešate į sceną tikrumą, šviesą. Išlaikote šias vertybes ir tai sudėjote į šia dainą. Daina atrodė labai prasminga, man labai patiko. Pradžia buvo labai graži tyli, rami, tuomet galvojau, kaip vystysite šią temą, bet viskas buvo vienoje linijoje. Turite pagalvoti, kaip atiduoti vis daugiau energijos. Pasirodymo metu leidžiamas video man labai gražus, emocionalus, bet jis – iliustratyvus. Gal pabandykite būti jo dalimi, nes dabar atsistojate į šoną, kad netrukdytumėte už nugaros rodomam vaizdo įrašui“, – patarimus dalijo režisierė.

R. Zilnio manymu, atlikėja ir kūrinys puikiai tinka vienas kitam. „Savo įtaiga labai smarkiai dainą sustiprinate. Visiškai nesvarbu, kaip baigsis ši atranka, jau pasiekėte tam tikrą pergalę. Šiemet pataikėte žmonėms į širdis su šia daina.

Vienintelė rizika būtų būtent pirmos 40 dainos sekundžių, kai žmones linksmai nusiteikę žiūri šou, pagalvoja, kad daina labai rami ir geriau jie nueis į virtuvę ko nors pasiimti. Turite pagriebti žiūrovą“, – kalbėjo muzikos apžvalgininkas.

A. Šarkūno, LRT.lt nuotr.

Paula pristatė kitokią savo dainos „123“ versiją. Šįkart jai pritarė tik gitara, o vidury dainos atlikėja demonstratyviai sulaužė kėdę. Toks efektas, D. Užkuraičio teigimu, didžiojoje „Eurovizijoje“ tikrai suveiktų, nes padėtų žiūrovams įsiminti atlikėją. Tačiau kardinaliai pakeisdama pasirodymą pusfinalyje, muzikologo manymu, atlikėja sužaidė va bank.

„Paula, žaidi pavojingus žaidimus. Pamatėme visiškai naują dainos versiją. Bet turiu pripažinti, ši versija mane labai nustebinai, ir man ji patinka labiau už pirmąją. Ji klausosi kur kas įdomiau. Patiko ir visa vizualika – balta, juoda. Viskas labai estetiška. Manau, žiūrovai įvertins tavo drąsą ir meistriškumą“, – vylėsi D. Užkuraitis.

Jam pritarė A. Lukošius. „Ši versija man taip pat labiau patiko už įprastą. Ji – netikėta. Labai pasigedau gitaristo scenoje, galbūt jis padėtų sukurti pačio šou išbaigtumą“, – siūlė grupės „Kiti kambariai“ narys.

D. Ibelhauptaitės manymu, atlikėja turi absoliučiai viską, ko reikia scenos žmogui. „Esate talentas. Turite charizmą. Į jus įdomu žiūrėti, man esate numeris vienas“, – tvirtino režisierė.

Savo eurovizinį kūrinį „Įkvėpk ir nepaleisk“ atliko „Saulės kliošas“. Komisijos nariai labiau, nei apie dainą, diskutavo apie vokalistės batus.

„Man patinka ši daina. Visą laiką užduodu sau klausimą, kodėl už jus nebalsuoja žiūrovai, nes dainoj yra viskas, ko reikia. Priedainyje yra euforija, bet scenoje to nesimato. Galbūt Justei trukdo aukštakulniai?“, – svarstė R. Zilnys.

D. Ibelhauptaitei taip pat „užkliuvo“ atlikėjos sceninis judesys. „Nepaprastai neorganiška choreografija. Atrodo, kad visa bėda yra batuose, nes jie neleidžia jums judėti ir būti savimi. Nedarykite to, kas iš jūsų atims jėgą“, – patarė režisierė.

A. Šarkūno, LRT.lt nuotr.

Į konkursą LRT.lt portalo lankytojų dėka sugrįžusi Ruta Loop atliko savo dainą „Positive Thoughts“. Komisijos atlikėjai itin sužavėti nepavyko.

„Pakeitėte savo pasirodymą į gerąją pusę. Jei atvirai, ši daina man patenka į kategoriją dainų, kur nieko ypatingo, bet malonu klausytis. Visą pasirodymą laukiau staigmenos, kurią žadėjote siužete, bet jos nepamačiau“, – kalbėjo R. Zilnys.

A. Lukošiui kūrinys taip pat nepasirodė ypatingas. „Deja, negalėčiau pasakyti, kad daina mane labai žavi. Ji, ko gero, sunkiai išsiskirtų iš bendro konteksto konkurse“, – tikino jis.

Paskutinioji į sceną žengė Monika Marija su daina „The Truth“. Komisiją sužavėjo stiprus atlikėjos vokalas.

„Man labai gražu. Atrodote kaip iš serialo „Sostų karai“. Manau, tiems žmonėms, kurie balsuoja už jus, jiems svarbiausias jūsų balsas, tad įvaizdžio pokyčiai jiems neturi jokios įtakos.

Kita vertus, jau trečią sykį ateinate ir tiesiog padainuojate dainą. Bet jei pateksite į finalą, reikėtų sugalvoti dar kažką, kas uždirbtų jums papildomų taškų. Pastatyčiau jus į stiklinį kubą, jūs dainuotumėt, ir stiklas birtų į šukes nuo jūsų balso. Reikėtų staigmenos efekto“, – siūlo muzikos apžvalgininkas.

D. Ibelhauptaitė taip pat tvirtino susižavėjusi atlikėja. „Turite dievišką balsą. Man atrodo, turite teatrinį talentą. Nors stovite ir dainuojate, žiūriu į jus, atsimenu Jeronimą Milių, kurį pirmą kartą sutikau „Triumfo arkoje“. Jis taip pat tiesiog stovėjo ir dainavo, bet nuo jo sklido tokia pati energija, kaip nuo jūsų.

Bet jei pasistengtumėte pridėti daugiau šou, jūsų balsas nuo to nenukentėtų, bet pasirodymas būtų dar unikalesnis“, – tikino režisierė.

LRT yra žiniasklaidos priemonė, sertifikuota pagal tarptautinę Žurnalistikos patikimumo iniciatyvos programą

Naujausi, Skaitomiausi