Veidai

2017.05.18 13:55

„McDonald`s“ nutraukė pasipiktinimą sukėlusios reklamos transliavimą

BNS2017.05.18 13:55

Amerikiečių greitojo maitinimo restoranų tinklas „McDonald`s“ trečiadienį Didžiojoje Britanijoje nutraukė visuomenės pasipiktinimą sukėlusios TV reklamos transliavimą.

„Mes išgirdome (nusiskundimus – red.) ir nusprendėme nuo šiandien nutraukti mūsų „tėčio“ TV reklamos transliaciją. Atsiprašome visų, ką ji papiktino“, – tviteryje parašė bendrovė.

Prieštaringai vertinamoje reklamoje vaizduojamas berniukas, klausiantis savo mamos apie velionį tėtį, nuo kurio, kaip galima suprasti, berniukas smarkiai skyrėsi viskuo. Tačiau berniukui atsikandus „McDonald`s“ žuvainio, mama pasako, kad šis žuvainis buvo ir tėčio mėgstamiausias.

Didžiosios Britanijos reklamos standartų tarnyba sulaukė daugiau nei šimto žiūrovų skundų, kad „McDonald`s“ išnaudoja gedulo temą norėdama parduoti savo produkciją. Tas faktas itin papiktino dar ir todėl, kad netrukus – birželio 18 d. – Jungtinėje Karalystėje bus minima Tėvo diena.

„Teigti, kad vienu patiekalu galima palengvinti gedulą, yra itin nejautru“, – sakė labdaros organizacijos „Grief Encounter“ vadovė Shelley Gilbert.

Reklama buvo pradėta transliuoti gegužės 12 d. ir turėjo būti transliuojama septynias savaites.