Veidai

2017.05.18 13:55

„McDonald`s“ nutraukė pasipiktinimą sukėlusios reklamos transliavimą

BNS2017.05.18 13:55

Amerikiečių greitojo maitinimo restoranų tinklas „McDonald`s“ trečiadienį Didžiojoje Britanijoje nutraukė visuomenės pasipiktinimą sukėlusios TV reklamos transliavimą.

„Mes išgirdome (nusiskundimus – red.) ir nusprendėme nuo šiandien nutraukti mūsų „tėčio“ TV reklamos transliaciją. Atsiprašome visų, ką ji papiktino“, – tviteryje parašė bendrovė.

Prieštaringai vertinamoje reklamoje vaizduojamas berniukas, klausiantis savo mamos apie velionį tėtį, nuo kurio, kaip galima suprasti, berniukas smarkiai skyrėsi viskuo. Tačiau berniukui atsikandus „McDonald`s“ žuvainio, mama pasako, kad šis žuvainis buvo ir tėčio mėgstamiausias.

Didžiosios Britanijos reklamos standartų tarnyba sulaukė daugiau nei šimto žiūrovų skundų, kad „McDonald`s“ išnaudoja gedulo temą norėdama parduoti savo produkciją. Tas faktas itin papiktino dar ir todėl, kad netrukus – birželio 18 d. – Jungtinėje Karalystėje bus minima Tėvo diena.

„Teigti, kad vienu patiekalu galima palengvinti gedulą, yra itin nejautru“, – sakė labdaros organizacijos „Grief Encounter“ vadovė Shelley Gilbert.

Reklama buvo pradėta transliuoti gegužės 12 d. ir turėjo būti transliuojama septynias savaites.

Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt.