Veidai

2017.04.20 09:58

Kandidatas į Prancūzijos prezidentus kampanijos renginiuose vėl pasirodė kaip holograma

BNS2017.04.20 09:58

Kraštutinių kairiųjų pažiūrų kandidatas į Prancūzijos prezidentus Jeanas-Lucas Melenchonas antradienį savo kampanijos renginiuose pasirodė kaip holograma, skelbdamas savo žinią šešiuose miestuose, įskaitant ir užjūrio teritoriją Reunjoną.

Per paskutinį didelį kampanijos renginį prieš sekmadienį vyksiantį pirmąjį rinkimų turą atsigaunantis kairiojo sparno atstovas nušovė septynis žvirblius vienu šūviu, savo pasirodymą Dižone transliuodamas dar šešiuose miestuose susirinkusioms minioms: Nansi, Grenoblyje, Monpeljė, Klermone–Ferane, Nante ir Indijos vandenyno Reunjono saloje esančiame Le Porte.

Komunistų remiamas kandidatas per pastarąsias savaites padarė netikėtą proveržį, o apklausos rodo, kad jis turi nemažas galimybes patekti į gegužės 7 dieną vyksiantį antrą rinkimų turą.

Apklausose ilgą laiką pirmauja kraštutinių dešiniųjų lyderė Marine Le Pen ir centristas Emmanuelis Macronas, kurių galimybės vertinamos 22–23 procentais. Vis dėlto dabar 21 proc. rinkėjų atiduotų savo balsą konservatoriui Francois Fillonui, o 20 proc. palaikytų J.-L. Melenchoną.

J.-L. Melenchonas ir jo hologramos per antradienio mitingus 35 tūkst. visoje šalyje susirinkusių žmonių pakartojo savo programos punktus, pranešė jo rinkimų štabas. Kandidatas žada smarkiai padidinti biudžeto išlaidas ir peržiūrėti visus Europos Sąjungos susitarimus.

„Liaudies programoje kalbama, kaip oriai pragyventi iš savo darbo, sergant sulaukti priežiūros, o atėjus laikui turėti galimybę liautis dirbti“, – pareiškė kandidatas.

Be to, jis kritikavo itin turtingus asmenis: „Buvimas milijardieriumi nieko nereiškia asmeninei laimei. Tai tėra susikaupę rūpesčiai, kuriuos mes norėtume pašalinti.“

J.-L. Melenchono programoje žadama didesnė darbo vietų apsauga ir 100 proc. mokestis, kuris būtų taikomas asmens pajamoms, viršijančioms 400 tūkst. eurų.

SIPA/Scanpix nuotr.

Jis paneigė, kad jo euroskeptiškos pažiūros reiškia, kad jis norėtų palikti Bendriją. „Netikėkite, ką jie jums kalba“, – pareiškė jis.

Technologijas išmanantis kandidatas, turintis daugiau kaip milijoną sekėjų socialiniame tinkle „Twitter“, atkreipė į save dėmesį vasarį, kai pirmąkart panaudojo hologramas savo kampanijos renginiuose. Tokia technologija Prancūzijos prezidento rinkimų kampanijoje buvo panaudota pirmą kartą.

Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt.