Veidai

2021.11.28 19:52

Dainininkas Stano pasipiktino IKEA parduotuvės tvarka: sunegalavus dukrai negalėjo rasti greito išėjimo

atnaujinta 20.15
LRT.lt2021.11.28 19:52

Lietuvos muzikos pop atlikėjas Stanislavas Stavickis-Stano sekmadienį „Facebook“ paskyroje papasakojo apie nutikimą, įvykusi „IKEA“ parduotuvėje. Netikėtai prastai pasijutus jo dukrai, vyras pradėjo ieškoti artimesnio parduotuvėje esančio išėjimo, tačiau susidūrė su abejinga parduotuvės darbuotojų reakcija. Savo įrašu muzikantas sutiko pasidalyti ir su portalo LRT.lt skaitytojais.

„IKEA aukos...Niekad negalvojau, kad tokia nesąmonė galima, ar iš viso įmanoma. Mes užėjom į IKEA. Girliandų ieškojom. Kartu su Adomu ir Joana, nes juk reikia tinkamą girliandą išsirinkti. Paėjom keliasdešimt žingsnių ir Joanai pasidarė silpna... Sako man ji – „Tėti, galvytę skauda, noriu į lauką, čia oro nėra“. Aš ją ant rankų ir link išėjimo. Ir čia prasideda skandinaviškas rūpestis šeima ir vaikais.

Nėra išėjimo. Norint pasiekti lauką turi pereiti per visą IKEA. O tai geras kilometras. Vaikas mano verkia. Aš prieinu prie darbuotojų ir prašau pagalbos. Darbuotojai sako, kad išeiti galiu tik padaręs visą ratą. Paaiškinu situaciją, sako nieko padėti negali. Pasiūlė kreiptis į vaikų kampelį“, – apie nutikimą pasakojo S. Savickas-Stano.

Vyras teigė, kad bandė apie šią situaciją kalbėtis ir su IKEA parduotuvės pamainos viršininke, tačiau ir ji teigė, kad lankytojai „turi eiti ratu, o esant labai blogai situacijai paprašyti darbuotojų iškviesti greitąją“.

LRT.lt atsiųstame komentare IKEA korporatyvinės komunikacijos vadovė Baltijos šalims Renata Dantė teigė apgailestaujanti dėl susiklosčiusios situacijos.

„Nuoširdžiai apgailestaujame ir atsiprašome dėl įvykusios situacijos. Pagal vidines taisykles, esant poreikiui dėl lankytojų sveikatos ar kitos nenumatytos situacijos, visada panaudojami tarnybiniai išėjimai, per kuriuos išeiti į lauką galima artimesniu keliu. Taip pat turime specialiai apmokytą ir padėti visada pasirengusią darbuotojų komandą, gebančią suteikia pirmąją medicininę pagalbą. Ji buvo pasiūlyta ir šiuo atveju. Aiškinamės situaciją ir imsimės visų priemonių, kad tai nepasikartotų. Dar kartą apgailestaujame ir atsiprašome“, – rašoma IKEA atstovės komentare.

Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt