JAV bendrovė „The New York Times“, valdanti to paties pavadinimo laikraštį, vieną garsiausių Jungtinėse Valstijose, ketina pasiūlyti naują paslaugą – maisto produktų pristatymą į namus. Apie tai ketvirtadienį agentūrai „Bloomberg“ pranešė leidinio viceprezidentė Alice Ting.
„Mūsų auditorija skiria daug laiko maisto ruošai namuose, – sakė ji. – Todėl visiškai natūralu, kad išbandome šią sferą“.
Jau šių metų vasarą planuojama pradėti teikti šio pobūdžio paslaugas. Bendrovės partnere taps įmonė „Chef`d“, kuri jau dirba šioje srityje.
Planuojama pristatyti šviežius ingredientus patiekalams, kurių receptai publikuojami laikraščiui „The New York Time“ priklausančiame internetiniame tinklapyje „NYT Cooking“. Tikimasi, kad produktai bus pristatomi per 48 valandas nuo užsakymo momento. Jų kaina kol kas tikslinama. Pajamomis, gautomis nuo šių operacijų, laikraščio savininkė planuoja dalytis su „Chef`d“.
Pastaraisiais metais „The New York Times“ pradėjo siūlyti įvairias paslaugas, kurios nėra tiesiogiai susijusios su laikraščių verslu. Tarp jų – tokios paslaugos kaip vynų, įvairių aksesuarų su leidinio logotipu prekyba, konferencijų rengimas ir net turistinių kelionių į kitas šalis organizavimas. Pasak A. Ting, maisto pristatymo į namus paslauga gali tapti tokia pat paklausi, kaip ir turistinių kelionių organizavimas, „jeigu ne labiau“.
Kaip rodo praėjusių metų „The New York Times“ finansinės ataskaitos, bendrovė uždirbo apie 95 mln. dolerių sferose, nesusijusiose su laikraščių pardavimu. 2015 metais pajamos, gautos iš laikraščio puslapiuose paskelbtos reklamos, sumažėjo 3,6 proc., iki 638,7 mln. dolerių, o iš laikraščių pardavimų – padidėjo 1 proc., iki 845,5 mln. dolerių.