Veidai

2019.10.31 14:36

„Social Media Fest2019“: tarp pretendentų tapti mylimiausiais „influenceriais“ – ir LRT veidai

LRT.lt2019.10.31 14:36

Ar pavyks Nagliui Bierancui išsaugoti „Metų mylimiausio“ „influencerio“ titulą, o galbūt šiemet sekėjų mylimiausiu taps vienas iš LRT eterio veidų – Beata Nicholson ar Orijus Gasanovas? Į ši klausimą bus atsakyta lapkričio pabaigoje vyksiančiame „Social Media Fest 2019“, kur bus apdovanoti ryškiausi nuomonės formuotojai.

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija, sudaryta iš 14 komunikacijos, rinkodaros, socialinių medijų ekspertų, įvertino Lietuvos influencerius, iniciatyvas ir tinklalaides bei išskyrė kandidatus į septynias nominacijas. Laimėtojus rinks „Facebook“ tinklo vartotojai, o daugiausiai balsų sulaukę konkurso nugalėtojai bus apdovanoti lapkričio pabaigoje, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Nominacijoje „Metų atradimas“ išskirti Paulius Mykolaitis (Paul de Miko), Orijus Gasanovas, Jacob Laukaitis.

„Metų mylimiausias“ – Naglis Bierancas, Orijus Gasanovas, Beata Nicholson.

Į „Metų ambasadoriaus“ titulą pretenduoja net penki kandidatai, atstovaujantys skirtingus prekės ženklus: Arnoldas Lukošius, Naglis Bierancas, Indrė Kavaliauskaitė-Morkūnienė bei Karolina Meschino.

„Metų Youtuber'iais“ įvardinti Karolina Savko („Karolinos Vlogai“), Oskaras Ridikas, DoubleJ.

„Metų iniciatyvos“ kategorijoje nominuoti LGBT paradas – prekių ženklų integracija, „Skiepai nuo meningokoko“ – lėlė, taip pat „Nebegėda“ bei Socialinių tinklų heiteriai.

„Metų Incognito“ geriausių trijule nominuoti „Valstybinis Tautos Frontas“, „Senmergė“, „Geležinė lapė“.

Dėl „Metų podcast“ titulo varžysis keturi kandidatai: „Nebegėda“ „Sultys“, „Pralaužk vieną šaltą“, „1K podkastas“ bei Armėno radijas.

Praėjusiais metais daugiausiai apdovanojimų susižėrė „Metų mylimiausiu“ ir „Metų atradimu“ tapęs Naglis Bierancas-Naglimantas.

Geriausius influencerius į skirtingas nominacijas atrinko profesionalų komisija, sudaryta iš skirtingų žiniasklaidos priemonių žurnalistų, ekspertų iš Kauno technologijų universiteto, Vilniaus kolegijos, Socialinių mokslų kolegijos, Lietuvos marketingo asociacijos (LIMA), Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA), Lietuvos komunikacijos asociacijos (LKA).

Už labiausiai auditorijos vertinamus influencerius iniciatyvas ir tinklalaides internautai savo balsus galės skirti viešo balsavimo metu renginio „Facebook“ paskyroje.

Festivalis „Social Media Fest 2019“ šūkiu „Out Of The Bubbles“ taip pat pakvies ieškoti atsakymų, kokie socialinių medijų burbulai formuojami skirtingose auditorijose, kaip prekių ženklams gauti naudos iš socialinių tinklų, kokias naujienas tinklai skelbs kitais metais.

Rinkodaros ir komunikacijos profesionalams skirtas „Social Media Fest 2019“ įvyks lapkričio 22 d.