Veidai

2019.08.20 07:18

Iš „Instagram“ nuotraukų užsidirbanti Inga Žuolytė: šešerius metus tikslingai to siekiau

LRT TELEVIZIJOS laida „Labas rytas, Lietuva“, LRT.lt2019.08.20 07:18

Dauguma tikina, kad nieko nedarė ir sekėjai atsirado savaime, bet aš to siekiau tikslingai, sako vaizdo tinklaraštininkė Inga Žuolytė, veiklą socialiniuose tinkluose pradėjusi prieš maždaug šešerius metus, o dabar „Instagram“ turinti apie 100 tūkst. sekėjų ir uždirbanti iš reklamos.

Kai susižavėjo socialiniu tinklu „Instagram“ ir ten keliamomis gražiomis nuotraukomis, I. Žuolytė dar neturėjo išmanaus telefono, o kad panaršytų internete, skolindavosi jį iš draugų.

„Tada draugei sakydavau, kad aš noriu turėti daug sekėjų, nors dar nežinojau, kokia nauda iš to gali būti. Prieš daugiau nei šešerius metus nebuvo tokių terminų kaip „influenceris“ ar „uždarbis iš socialinių tinklų“. Galbūt paaugliškai norėjau pripažinimo, žinomumo, tiesiog tuščiai norėjau daug sekėjų turėti“, – LRT TELEVIZIJOS laidoje „Labas rytas, Lietuva“ pasakojo I. Žuolytė.

Todėl dirbdama įprastą darbą I. Žuolytė kūrė ir turinį socialiniuose tinkluose tikėdamasi, kad vieną dieną tai jai atneš kažkokios naudos.

„Ir atnešė po kažkiek metų“, – dabar šypsosi I. Žuolytė.

Dabar daugelis nori minią sekėjų suburti ir iš socialinių tinklų užsidirbti staigiai, todėl I. Žuolytei yra pikta ir skaudu, kai kas nors pasako: „Tu čia viską gauni nemokamai.“

„Taip nėra. Aš turėjau užsitarnauti, kad kažką gaučiau. Mano paskyroje yra įkelta daugiau nei 4,5 tūkst. nuotraukų“, – sako I. Žuolytė ir priduria, kad jas visas prieš įkeliant reikėjo sutvarkyti.

Iš pradžių I. Žuolytė į socialinius tinklus kėlė tik su sporto susijusį turinį, rodė, kaip ruošiasi fitneso varžyboms, dalijo patarimus apie mitybą ir sportą.

„Tuo metu tokio profilio Lietuvoje nebuvo, todėl žmonės mane sekė, jiems buvo naudinga. Susidomėjo ir žiniasklaida. Šiandien sporto profilių yra labai daug“, – kalbėjo I. Žuolytė.

Kai susilaukė vaiko, jos sekėjams pasidarė įdomus su motinyste susijęs turinys.

Nemažai žmonių turinį į socialinius tinklus dabar kelia tikslingai – remiasi skaičiais, analize, strateguoja. Anksčiau, pasak I. Žuolytės, viskas vyko intuityviai: gražu – keli, negražu – nekeli.

Už turinį, kurį kelia į „Instagram“, gaunami pinigai dabar I. Žuolytei yra pagrindinis pajamų šaltinis. O norintiems irgi taip užsidirbti, ji patarė būti nuoširdiems – būtent ši savybė, pasak I. Žuolytės, paperka kas antrą lietuvį.

Išsamus pokalbis – laidos įraše:

„Labas rytas, Lietuva!“ II dalis. Socialiniai tinklai: naujoji „nieko neveikiančiųjų“ rinka?