Veidai

2019.06.11 17:34

Internete išpopuliarėjęs Paul de Miko savęs „influenceriu“ nevadina: man šis žodis skamba neigiamai

LRT RADIJO laida „Vasaros popietė“, LRT.lt2019.06.11 17:34

Praėjusius metus vaizdo turinio internete kūrėjas Paulius Mikolaitis, geriau žinomas Paul de Miko slapyvardžiu, vadina sėkmingiausiais gyvenime. Vos pradėjęs dalintis savo sukurtais vaizdo įrašais, jis sulaukė pripažinimo, o LRT RADIJUI pasakojo, kad populiarumą lėmė sėkmė.

P. Mikolaitis kuria vaizdo įrašus apie įvairias aktualijas, kuriuos talpina „Youtube“. Nors pirmasis jo įrašas pasirodė tik praėjusių metų vasarį, socialinėje platformoje jį jau seka daugiau nei 96 tūkst. žmonių. „2018 metai buvo labai sėkmingi, nes tada pradėjau savo veiklą, iš kurios dabar gyvenu. Sakyčiau, kad labai greitai apsisukau, man labai pasisekė ir kol kas vis dar labai gerai sekasi“, – sakė P. Mikolaitis.

Jis tikino, kad jo sėkmės paslaptis ta, kad viską visuomet daro taip, kaip nori pats – nebando niekam įtikti, nepataikauja savo auditorijai: „Po kiekvienu mano vaizdo įrašu yra ir komentarų, kad tai geriausias mano įrašas, ir kad blogiausias. Kuriai tada pusei pataikauti? Bet jei kursi tik taip, kaip tau atrodo gerai, bus teisinga. Kuriu turinį tokį, kokį pats paskui galėčiau žiūrėti, įsijungti, lyg jis būtų kurtas kito kūrėjo. Viską darau pagal save.“

P. Mikolaitis pridūrė, kad jokiais papildomais auditorijos didinimo triukais neužsiima, nes tokių neišmano. „Suprantu, kad viskas, kas man nutiko socialiniuose tinkluose, yra didžiulė sėkmė. Labai retai kam tai įvyksta ir esu visiems, kurie prie prisidėjo, dėkingas. Labai daug žmonių pamatė mano pirmuosius kūrinius ir stūmė mane į priekį. Aš nemažinu apsukų, dėl to auditorija toliau ir plečiasi. Nesakau, kad visko pasiekiau pats“, – sakė jis.

Nors dažnai yra taip pavadinamas, P. Mikolaitis nemėgsta žodžio „influenceris“. „Suprantu, kad turiu galią daryti įtaką savo auditorijai, dėl to ir gavau „infuencerio“ etiketę. Tiesiog man šis žodis turi neigiamą konotaciją, nes jis asocijuojamas su įvairių šampūnų reklamavimu. Bet jei jau turiu auditoriją ir galiu daryti įtaką, tai krentu po tuo pačiu „influencerių“ skėčiu“, – svarsto kūrėjas.

Pasak jo, socialiniai tinklai yra auditorijų žaidimas: „Gali daryti tai, kas tau patinka 10 metų ir nieko iš to neišeis. Aš buvau reikiamoje vietoje ir reikiamu metu pastebėtas, iš karto pristatytas aktyvioms auditorijoms, kurios už mano turinio užsikabino. Tuomet auditorijos gniūžtė pradėjo greitai ridentis nuo kalno ir rinktis. Bet net jei esi charizmatiškas, nereiškia, kad tave pastebės auditorija.“

Plačiau – laidos įraše.