captcha

Jūsų klausimas priimtas

Klausiate – atsakome. Kodėl kalbant telefonu girdimas aidas?

Paprastai, kai žmogus, skambinantis telefonu, girdi aidą, problema būna tame įrenginyje, į kurį skambinama. Taip LRT RADIJUI sako bendrovės „Telia“ atstovas Audrius Stasiulaitis. Anot jo, norint išspręsti problemą, reikėtų, kad žmogus pats kreiptųsi ir užregistruotų skundą.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

„Aš gyvenu Šiauliuose, bet dažnai skambinu seseriai į Marijampolę, mums bekalbant girdžiu savo balso atgarsius. Kodėl tai vyksta? Kai skambinu kitiems, aido nebūna“, – domisi LRT RADIJO klausytoja. 

Pirmiausia svarbu sužinoti žmogaus, susidūrusio su gedimais, telefono numerį, kalba A. Stasiulaitis: „Tik tokiu atveju galėtume padėti išspręsti šią problemą. Asmuo visada gali skambinti mums nemokamu klientų aptarnavimo telefonu 1817. Tada pabandytume išspręsti techninę problemą.“

Pasak bendrovės „Telia“ atstovo, didelė tikimybė, kad ponios iš Šiaulių atveju – bėda ne jos telefone.

„Paprastai, kai žmogus, skambinantis telefonu, girdi aidą, problema būna tame įrenginyje į kurį skambinama. Tikėtina, kad tokios problemos atsiranda dėl to, nes telefonas senas, genda arba jį įsigijo iš neautorizuotų pardavėjų ir tikriausiai yra nekokybiškai pagamintas. 

Bet kokiu atveju galime padėti išspręsti šią problemą, jei žmogus susisieks nemokamu informaciniu numeriu“, – kalba specialistas.

A. Stasiulaitis aiškina, kokiais būdais galėtų pagelbėti: „Pirmiausia užregistruotume tą skundą ir patikrintume, ar tiek skambinančio žmogaus linijoje, tiek toje, į kurią skambinama, nėra kažkokio gedimo. Paprastai gedimus matome iš sistemos.“

Parengė Viktorija Juškauskaitė.  

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Tema: Klausiate – atsakome

Tavo LRT

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...