captcha

Jūsų klausimas priimtas

Klausiate – atsakome. Kodėl bankų padaliniuose kartais reikia laukti kelias valandas?

Statistika rodo, kad bankų padaliniuose žmonės paslaugų laukia kur kas trumpiau – virš 10 minučių, sako „Swedbank“ atstovas Saulius Abraškevičius. Be to, priduria jis, kad konsultacijas galima užsakyti iš anksto – taip klientai sutaupys laiko.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

LRT RADIJO laidos „Ryto garsai“ klausytojas pastebi, kad neretai nuėjęs į banką ten pralaukia beveik dvi valandas. Anot jo, nors aplink daug darbo vietų, jos dažnai tuščios, o veikia vos kelios.

„Swedbank“ atstovas S. Abraškevičius pasakoja, kad ne kartą diskutavo su klientais, dėl kokių paslaugų jie lankosi banko padaliniuose: „Žmonės vis rečiau kreipiasi į banką dėl grynųjų pinigų operacijų, mokėjimo paslaugų. Dažniau ateina pasikonsultuoti klausimais, kuriems reikia darbuotojų patarimų: dėl būsto įsigijimo, kaupimo pensijai ar vaiko ateičiai, investavimo, draudimo. Tai tendencija, kuri išliks ir ateityje.“

Norint negaišti laiko ir susitvarkyti greičiau specialistas pataria kai kuriuos klausimus spręsti per internetinį banką.

„Vis dėlto, daug paslaugų galima gauti nuotoliniu būdu ir nebūtina eiti į banko padalinį. Ryškiausias pavyzdys – banko mokėjimo kortelę galima įsigyti internete. Ji bus atsiųsta paštu, o tai nieko nekainuos. Žinoma, galima kortelę galima gauti ir atėjus į banką, tačiau susigaišta kur kas daugiau laiko“,  – aiškina S. Abraškevičius.

Tiesa, „Swedbank“ atstovas pažymi, kad susidariusios eilės bankų padaliniuose dažnai priklauso nuo dienos: „Tomis dienomis, kai teikiamos socialinės išmokos, eilės didesnės. Statistika rodo, kad įvairiuose bankų padaliniuose eilėse tenka stovėti 10 ir truputėlį daugiau minučių. Jei yra poreikis konsultacijai, rekomenduojame vizitą užsisakyti iš anksto. Svarbu įvertinti, ar to dalyko, kurio jums reikia, negalima atlikti nuotoliniu būdu. Taip sutaupysite laiko ir pinigų.“

Žmonės dažnai pastebi, kad viename ar kitame banko padalinyje yra daug darbo vietų, bet jose mažai darbuotojų.

„Tai nereiškia, kad darbuotojai nedirba. Mes raginame žmones registruotis konsultacijai iš anksto. Šie vizitai dažniausia atliekami ne bendroje klientų aptarnavimo salėje, bet atskirai, privatesnėje erdvėje. Iš pirmo žvilgsnio gali susidaryti įspūdis, kad nedaug darbuotojų ir daug tuščių vietų. Iš tiesų jie dirba, tiesiog suteikia konsultacijas įvairiais klausimais ne bendroje laukimo salėje, bet atskirose erdvėse“, – tikina jis.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Tema: Klausiate – atsakome

Tavo LRT

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...