captcha

Jūsų klausimas priimtas

Klausiate – atsakome. Kaip veikia „Sidabrinė linija“?

„Sidabrinė linija“ yra nemokama paslauga, skirta vienišiems žmonėms, neturintiems su kuo pasikalbėti. Todėl paskambinę nurodytu telefonu, jie gali tiesiog pabendrauti ar gauti profesionalią pagalbą. Taip sako „Sidabrinės linijos“ įkūrėja Kristina Čiuželienė.
Pixabay nuotr.
Pixabay nuotr.

LRT RADIJO klausytoja Vanda iš Molėtų rajono domisi nemokama bendravimo telefonu paslauga vienišiems vyresnio amžiaus žmonėms. „Prašau papasakoti apie „Sidabrinę liniją“. Ar ji mums, vienišiems pagyvenusiems asmenims, gali padėti, patarti?“ – teiraujasi moteris.

K. Čiuželienės teigimu, „Sidabrinė linija“ sukurta garbaus amžiaus, ypatingai – vienišiems žmonėms – bendrauti.

„Sukūrėme liniją, kad žmonės galėtų paskambinti, išsakyti savo mintis, rūpesčius, abejones ir turėtų žmogų, su kuriuo galėtų pasidalinti tais rūpesčiais, žmogų, kuris profesionaliai patartų. „Sidabrinėje linijoje“ dirba ne tik savanoriai, bet ir profesionalūs specialistai – psichologai, dvasiniai konsultantai. Jei senyvas žmogus turi kažkokių minčių, ir neturi kam jų išsakyti, mielai laukiame jų skambučių“, – tikina K. Čiuželienė.

Anot jos, bendravimo grafikas derinamas pagal individualius pageidavimus, bet paprastai žmonės yra sujungiami pokalbiui kartą per savaitę, sutartą dieną, sutartą valandą.

Bendras nemokamas telefono numeris Lietuvoje – 8 800 800 20.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Tema: Klausiate – atsakome

Tavo LRT

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...