captcha

Jūsų klausimas priimtas

Klausiate – atsakome. Kodėl LRT RADIJUJE į klausytojų klausimus neatsako patys žurnalistai?

Radijuje labai svarbus kalbos aiškumas ir lakoniškumas, bet ne mažiau svarbi ir balsų įvairovė bei tam tikrą temą puikiai išmanantys pašnekovai, todėl LRT RADIJO rubrikoje „Jūs paskambinote į LRT RADIJĄ“ į klausytojus dominančius klausimus atsakinėja tam tikrų sričių profesionalai. Taip sako LRT RADIJO žurnalistė, viena iš šios rubrikos rengėjų Živilė Kropaitė.
V. Radžiūno (LRT.lt) nuotr.
V. Radžiūno (LRT.lt) nuotr.

LRT RADIJO klausytoja domisi radijo laidų rengimo subtilybėmis. „Dažnai klausau LRT RADIJO laidos „Jūs paskambinote į LRT RADIJĄ“. Čia į klausytojų klausimus atsakinėja tam tikros srities specialistai. Ar nebūtų geriau, jei į klausytojų užduotus klausimus atsakytų žurnalistai ar laidos vedėjai?

Jie moka aiškiai sutrumpinti atsakymą, kurio klausytojas ir tikisi. O specialistai yra linkę daugžodžiauti. Su trumpais atsakymais per tą patį laiką būtų galima atsakyti į kur kas daugiau klausimų“, – įsitikinusi LRT RADIJO klausytoja.

Anot LRT RADIJO žurnalistės Ž. Kropaitės, klausytojos išvardytos savybės radijui labai svarbios, tačiau čia yra ir kitokių niuansų.

„Akivaizdu, kad ši radijo klausytoja puikiai jaučia, kas radijui yra svarbu – aiškumas, trumpumas, lakoniškumas. Svarbi radijuje yra ir balsų įvairovė – vienas žurnalistas visų minčių neperteiks, be to, patiems klausytojams atsibostų vis to paties žmogaus klausytis“, – tikina Ž. Kropaitė.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Tavo LRT

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...