captcha

Jūsų klausimas priimtas

Klausiate – atsakome. Banko kortelės gedimas: kaip išgyventi savaitę

Net ganėtinai nauja banko kortelė gali greitai susidėvėti ir kuriam laikui palikti jus be galimybės ja atsiskaityti bei išsiimti grynųjų iš bankomato. Naujos kortelės tenka laukti savaitę. „Kaip gyventi, jei visi pinigai yra sąskaitoje, tačiau jų negaliu nusiimti?“ – klausia vilnietis Simonas, patekęs į tokią situaciją.
Š. Mažeikos (BFL) nuotr.
Š. Mažeikos (BFL) nuotr.

LRT.lt parašė skaitytojas Simonas iš Vilniaus, kurio banko kortelė, visuomet laikyta piniginėje, nustojo veikti, nors galioja iki 2018-ųjų. Vyras pasakoja neįtaręs, kad per anksti nusidėvėjusi kortelė sukels tiek nepatogumų.

„Mano turimos „Swedbank“ kortelės nepavyko nuskaityti trijuose skirtinguose Vilniaus bankomatuose, todėl susisiekiau su banku. Darbuotoja informavo, kad užsakys naują kortelę, tačiau jos reikės laukti savaitę. Kaip gyventi, jei visi pinigai yra sąskaitoje, tačiau jų negaliu nusiimti?

Bankas pasiūlė padalinyje nusiimti 150 eurų, tačiau grynųjų pinigų atsiskaitymams ir kitoms reikmėms reikia daugiau. Galiausiai buvau informuotas, kad už 3 eurus galiu gauti laikiną kortelę, su kuria galiu tik išsigryninti pinigų. Kodėl iš savo lėšų reikia mokėti bankui už tai, kad jų išduota kortelė buvo nekokybiška ir greitai susidėvėjo? Nors galioja iki 2018-ųjų“, – laiške klausia Simonas.

Penkioms darbo dienoms 150 eurų turėtų pakakti

„Swedbank“ atstovo spaudai Sauliaus Abraškevičiaus teigimu, tais atvejais, kai klientas negali atsiskaityti dėl galimai nekokybiškos mokėjimo kortelės, klientų aptarnavimo padalinyje jis gali nemokamai gauti iki 150 eurų. Jei kliento netenkina siūloma 150 eurų suma, jis gali įsigyti banko siūlomą laikiną mokėjimo kortelę, su kuria galima išsigryninti 580 eurų.

„Jei nė viena iš siūlomų alternatyvų klientui netinka, kviečiame klientą visų pirma apie tai pranešti bankui – banko padalinyje arba interneto banko žinute. Mūsų žiniomis, tokio prašymo iš kliento nesame sulaukę. Gavę prašymą jį svarstome individualia tvarka, stengiamės išsiaiškinti, ar klientas neturi galimybės už prekes ir paslaugas atsiskaityti pavedimu ir stengiamės rasti geriausią šios situacijos sprendimo būdą.

Mūsų praktika rodo, kad, kol gaminama nauja banko kortelė, klientams penkioms darbo dienoms 150 eurų sumos paprastai pakanka“, – kalba banko atstovas.

Anot S. Abraškevičiaus, jei, aiškinantis mokėjimo kortelės neveikimo priežastis, nustatoma, kad klientui buvo išduota nekokybiška kortelė, kliento prašymu kompensuojamas laikinos kortelės išdavimo mokestis.

Naujos kortelės gamybos paspartinti negali

Bankas nekokybišką mokėjimo kortelę keičia nemokamai, nesvarbu, ar tai atsitiko dėl netinkamo kliento naudojimosi kortele ar dėl kitų priežasčių. Tačiau naujos kortelės reikia laukti apie penkias darbo dienas ir proceso paskubinti neįmanoma.

„Šiuo metu „Swedbank“ siūlo užsisakyti debeto mokėjimo kortelės siuntimą paštu, o PIN rodymą – asmeninėje interneto banko paskyroje. Tai yra greičiausias būdas gauti naujai užsakytą mokėjimo kortelę, ir tai trunka nuo 3 iki 5 darbo dienų.

Bankas pats kortelių negamina, todėl paspartinti proceso neturime galimybės: kortelės plastiko pagaminimas ir personalizavimas užtrunka dėl techninių priežasčių“, – aiškina S. Abraškevičius.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Tavo LRT

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...