captcha

Jūsų klausimas priimtas

Klausiate – atsakome. Ką daryti, jei negaunate internetu pirktų prekių?

Pirkėjas, negavęs internetu pirktos prekės, su pardavėju turėtų susitarti dėl papildomo prekės pristatymo laiko. Neįvykus ir šiam sandoriui, vartotojas turi teisę prekės atsisakyti. Taip teigia Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos direktorius Feliksas Petrauskas. 
T. Urbelionio (BFL) nuotr.
T. Urbelionio (BFL) nuotr.

„Pirkau daiktą iš internetinės parduotuvės. Pervedžiau pinigus, tačiau prekės negavau. Ką reikėtų daryti?“ – teiraujasi LRT RADIJO klausytojas.

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos direktorius F. Petrauskas teigia, kad šiuo atveju svarbu žinoti, ar asmuo su pardavėju buvo sudaręs rašytinę, ar žodinę sutartį. Sutartyje turėjo būti aptartas terminas, iki kada prekė turi būti pristatyta.

„Vartotojų teisių apsaugos direktyva ir nacionalinė teisė nurodo, kad prekė turi būti pristatyta per trisdešimt dienų, jei nebuvo sutarta kitaip. Jei šis terminas jau praėjo, tuomet reikėtų kreiptis į pardavėją ir susitarti dėl papildomo prekės pristatymo laiko. Jei prekė nepristatoma ir per papildomą laiką, pirkėjas turi teisę atsisakyti šios sutarties ir pinigai jam turi būti grąžinami“, – aiškina F. Petrauskas.

Jei turite klausimų Vartotojų teisių apsaugos tarnybai, konsultuotis galite telefonu (8 5) 262 6760.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Tavo LRT

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close