Tavo LRT

2019.03.19 11:45

Vasario mėnesį iš portalų augo tik LRT.lt

LRT.lt2019.03.19 11:45

Naujienų portalas LRT.lt – vienintelis iš skaitomiausių portalų, kurio realių vartotojų skaičius vasario mėnesį augo. LRT.lt realių vartotojų auditorija išaugo 3,15 proc. nuo 557 tūkst. sausį iki 575 tūkst. vasarį. Lyginant 2018 m. vasario mėn. ir šių metų vasarį, realių vartotojų skaičius augo 112 proc., nuo 270 tūkst. iki 575 tūkst.

Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius Audience“ duomenimis, naujienų portalą LRT.lt vasarį kasdien vidutiniškai skaitė apie 80 tūkst. vartotojų, o tai yra 11 proc. daugiau nei sausį. LRT.lt pirmauja tarp didžiųjų portalų ir pagal vidutinį vaizdo peržiūrų laiką. Vaizdo peržiūrų vartotojų skaičius LRT.lt išaugo nuo 225 tūkst. sausio mėn. iki 278 tūkst. vasario mėn. („Gemius Audience“ duomenys).

„Nuolatinis pastarojo meto vartotojų skaičiaus augimas rodo, kad auditorija vertina mūsų pokyčius. Priimam tai ne tik kaip komplimentą, bet ir kaip iššūkį nenustoti eiti pirmyn, nuolat siūlyti naujovių ir tobulinti LRT.lt”, –  teigia LRT Interneto departamento vadovas Ričardas Baltaduonis.

Vasario mėnesį, dar iki atsinaujinimo, LRT.lt užėmė 6 vietą tarp pagrindinių naujienų portalų ir pakilo iš 9 į 8 vietą bendrame „Gemius Audience“ rinkos tyrime. Palyginti su 2018-ųjų tuo pačiu laikotarpiu, LRT.lt yra pakilęs 4 pozicijomis aukščiau.

Ypač augo LRT.lt auditorija mobiliuosiuose telefonuose – vasarį ji padidėjo  14,5 proc., lyginant su sausiu.

Didesnę LRT.lt auditorijos dalį sudaro moterys – 353 tūkst., arba 61,13 proc. visos auditorijos. Vyrai sudaro 224 tūkst. (38,87 proc. visos auditorijos). Lankytojai iš užsienio 2019 m. vasario mėn. sudarė 18,53 % visų LRT.lt lankytojų. Labiausiai skaitomas nacionalinio transliuotojo portalas ten, kur gyvena daugiausia lietuvių – JAV (28 proc. visos auditorijos užsienyje), Jungtinėje Karalystėje (23 proc.), Norvegijoje (8 proc.), Vokietijoje (8 proc.), Airijoje (4 proc.),Švedijoje (4 proc.), Danijoje (3 proc.), Prancūzijoje (3 proc.).

Augimas pastebimas ir LRT socialinių tinklų auditorijose: LRT „Facebook” paskyra pasiekė 191,4 tūkst. sekėjų (3,7 proc. augimas per pastarąjį mėnesį),„Instagram“ paskyros auditorija išaugo 8,3 proc., „YouTube“ – 4,4 proc.