Per trejus pastaruosius metus LRT TELEVIZIJOS auditorijos dalis ūgtelėjo daugiau kaip 10 procentų. Auditorijos tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ duomenimis, 2014-ųjų sausį ji sudarė 8,8 proc. visos televizijos auditorijos Lietuvoje, tuo tarpu 2017-ųjų gegužę ji yra paaugusi iki 9,9 procentų. Atitinkamai 2015 m. LRT TELEVIZIJĄ žiūrėjo 9,2 proc., 2016 m. – 8,7 proc. visų žiūrovų Lietuvoje.
Duomenys apie auditorijos pokyčius buvo pristatyti antradienį vykusiame LRT tarybos posėdyje.
LRT TELEVIZIJOS auditorijos dalis tarp išsilavinusių, vyresnių nei 25 m., aukštesnes nei vidutines pajamas gaunančių didmiesčių gyventojų – tradiciškai didžiausia. Šioje kategorijoje, įskaitant vėlesnį žiūrėjimą, laikotarpiu nuo 2017 m. sausio 1 d. iki gegužės 15 d. ji sudaro 15,5 proc., LNK – 12,6 proc., TV3 – 9,3 proc.
Kiekvieną dieną LRT sukurtą turinį televizijos transliacijomis, radijo bangomis ir internetu pasiekia daugiau nei pusę (52,7 proc.) Lietuvos gyventojų nuo 15 iki 74 metų. Praėjusiais metais ypač sustiprėjo LRT prekės ženklas, per metus pakilęs 39 pozicijomis – iš 57 vietos į 18.
LRT įvertintas kaip sparčiausiai kilęs ženklas iš visų tirtųjų (tyrimą Baltijos šalyse atliko „DDB Brand Capital“).
Kaip parodė 2016 m. lapkritį vykusi apklausa, kiek daugiau nei aštuoni iš dešimties (83 proc.) suaugusių Lietuvos gyventojų (vyresnių nei 18 m.) teigiamai vertina LRT, kaip žiniasklaidos priemonės, veiklą. Lyginant su prieš metus vykusia apklausa, teigiamai vertinančių padaugėjo 4 proc.
Šie ir kiti praėjusius metus atspindintys duomenys apibendrinti Seimui teikiamos LRT tarybos ataskaitos projekte, kuriam posėdyje pritarta. Liepą ataskaita bus teikiama Seimui.
LRT taryba taip pat patvirtino administracijos pateiktus LRT televizijos programų konkurso rezultatus. Konkursui buvo pateikta per 180 paraiškų, daugelis naujų išskirtų projektų susiję su Valstybės atkūrimo 100-mečiu.
Kitas LRT tarybos posėdis vyks birželio 20 d.