LRT – pirmoji žiniasklaidos grupė, per pastaruosius 3 metus patekusi į mėgstamiausių prekės ženklų dešimtuką Lietuvoje. Palyginti su praėjusiais metais, LRT pakilo iš antrojo dešimtuko į pirmąjį ir užima jame 8 vietą.
Tai atskleidė bendrovės „Kantar“ tyrimas, analizuojantis mėgstamiausius prekės ženklus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Tyrime gyventojai atsirinko mėgstamus prekės ženklus iš 176 vardų ir logotipų iš įvairių sektorių: maisto, greito apyvartumo prekių, kosmetikos, mažmeninės prekybos, telekomunikacijų, technologijų, automobilių, žiniasklaidos bei kitų.
„Lietuvos dešimtuke dominuoja technologijų srities ženklai bei pasauliniai prekės ženklai. „Maxima“ ir LRT yra vieninteliai lietuviški prekės ženklai, patekę į mėgstamiausiųjų dešimtuką ir sugebėję sėkmingai konkuruoti dėl simpatijų su tarptautiniais grandais.
LRT yra ir pirmas žiniasklaidos kanalas per pastaruosius trejus metus, patekęs į mėgstamiausių prekės ženklų dešimtuką Lietuvoje“, – sako „Kantar“ rinkos tyrimų ir įžvalgų direktorė Renata Sadunišvili.

„Didžiulės pastarųjų metų LRT pastangos investuoti į misijos išpildymą ir būti arčiau žmonių, ko gero, duoda vaisių – esame labiau matomi ir mylimi. Tikėtina, kad prie to prisidėjo ir specialieji LRT projektai iš viešųjų erdvių, tokie kaip „100 valandų“, kai praeiviai patys tapdavo transliacijų dalimi, apie tai noriai dalindavosi socialiniuose tinkluose ir pan., radijo žurnalistų išvykos į viešąsias erdves visoje Lietuvoje.
Ne mažiau svarbus dalykas – atsinaujinęs visuomeninio transliuotojo portalas LRT.lt, padėjęs LRT grupei pritraukti naujos auditorijos“, – teigia LRT generalinė direktorė Monika Garbačiauskaitė-Budrienė.
Mėgstamiausiu Lietuvoje prekės ženklu 2019 metais lieka „Facebook“, antroje ir trečioje vietose – prekybos centrai „Maxima“ ir LIDL.