Sveikata

2021.04.08 14:24

Kaunietė atvyko pasiskiepyti nuo COVID-19, tačiau pasitiko užrašas, kad vakcinos pasibaigė

Milda Kolesnikovaitė, LRT.lt2021.04.08 14:24

Trečiadienį į LSMU Kauno klinikų Šeimos kliniką antrąja „Pfizer“ doze pasiskiepyti atvykusi Danguolė buvo nustebinta – ant skiepijimo kabineto durų pamatė užrašą, kad skiepai pasibaigė, o skiepijimas bus tęsiamas po kelių dienų. Moteris suglumo, mat jokio pranešimo apie neįvyksiantį skiepijimą nebuvo gavusi.

„Faktas toks, kad taip organizuojama ta vakcinacija. Man tai turėjo būti antras skiepas. Juk žino, kad žmonės ne 90-ies metų, tai dirba dar, ar gyvena toliau, tai kažkokia informacija turėtų būti. Aš nuvažiavau, kai buvo mano laikas, o ant durų parašyta: COVID-19 skiepai pasibaigė“, – pasakoja moteris.

Pasak jos, buvo nurodyta, kad skiepijimas bus atnaujintas per kelias dienas.

„Kadangi žinau, kur eiti, nuėjau į registratūrą ir pradėjau aiškintis situaciją, bet atsakė skambintis ir teirautis vėliau. Man aktualu, kadangi aš pati medikė ir man norisi greičiau pasiskiepyti. Ir čia nėra taip, kad gali skiepytis po trijų ar penkių savaičių, reikia pasiskiepyti būtent praėjus trims savaitėms po pirmojo skiepo“, – pasakoja Danguolė.

Moteris teigia, kad tam, jog atvyktų skiepytis, turėjo atsiprašyti iš darbo, tad pasigedo ir anksčiau pateiktos informacijos, kad skiepijimas nevyks.

Ji tikino, kad galbūt tik jos vienos neįspėjo apie nevyksiantį skiepijimą, nes apsilankiusi klinikoje, šalia skiepų kabineto lūkuriuojančių žmonių nesutiko.

„Ne aš viena skiepijama per dieną, bet labai nustebau, kad kai atėjau daugiau nebuvo nei vieno besiteiraujančio žmogaus. Tai gal kitiems pranešė, o tik mane kažkaip pražiūrėjo. Tikrai nei vieno žmogaus neradau šalia, o kai praėjusį kartą buvau, salėje buvo pilna žmonių. Pastovėjau, paskaičiau, pavaikščiojau, ir mačiau, kad niekas neateina“, – pasakojo Danguolė.

Šventinis laikotarpis sujaukė vakcinos pristatymą

Kauno klinikų komunikacijos atstovės LRT.lt pateiktame komentare apgailestaujama dėl susiklosčiusios situacijos ir paaiškinama, kad žmonės nebuvo skiepijami, nes šventinis laikotarpis sujaukė vakcinos pristatymo grafiką.

„Apgailestaujame, kad pacientė susidūrė su nepatogumais dėl trečiadienį Kauno klinikų Šeimos medicinos klinikoje nevykusio skiepijimo nuo COVID-19. Tokia situacija susidarė todėl, kad šventiniu laikotarpiu vakcinų siunta į Lietuvą atvežta ne pirmadienį, kaip įprastai, o trečiadienį. Kauno klinikas ji pasiekė tik trečiadienį vakare.

Pacientams, kuriems trečiadienį buvo paskirtas skiepijimo laikas, apie pasikeitimus pranešta telefonu. Keliems pacientams nepavyko prisiskambinti, todėl apie pasikeitusį vakcinacijos laiką nebuvo galimybės informuoti.

Vakcinacija tęsiama ketvirtadienį nuo ryto, kad galima būtų išlyginti vėlavimą, atsiradusį dėl vienos dienos pertraukos. Dėl naujai paskirto vakcinacijos laiko su dalimi pacientų jau susisiekta arba bus susisiekta artimiausiu metu. Raginame pacientus atnaujinti savo kontaktinius duomenis e.sveikatos sistemoje ir informuojant Šeimos medicinos klinikos registratūrą, kad tokių nesusipratimų ateityje būtų išvengta“, – rašoma Kauno klinikų atsakyme.