Sportas

2012.09.05 13:07

Parolimpinėms žaidynėms skirtas klipas sulaukė neįtikėtino populiarumo

DELFI.lt2012.09.05 13:07

Oficialus 2012 metų Londono parolimpinių žaidynių rėmėjas „Samsung“ išleido vaizdo klipą, skirtą parolimpinėms žaidynėms. Jo idėja – „Sporte nesvarbu, kas esi“. Per 7 dienas filmą peržiūrėjo daugiau kaip 2,6 mln. žmonių visame pasaulyje.

Oficialus 2012 metų Londono parolimpinių žaidynių rėmėjas „Samsung“ išleido vaizdo klipą, skirtą parolimpinėms žaidynėms. Jo idėja – „Sporte nesvarbu, kas esi“. Per 7 dienas filmą peržiūrėjo daugiau kaip 2,6 mln. žmonių visame pasaulyje.

Klipą režisavo „Oskaro“ nominantas Henry's-Alexas Rubinas. Jame matyti vaizdai iš stipriausių pasaulio parolimpiečių treniruočių.