captcha

Jūsų klausimas priimtas

Po itin sukios dienos B. Vanagas pakilo į TOP dešimtuką

Beveik antra valanda nakties – tiek kantrybės iš savo fanų šįkart pareikalavo „General FInancing team Pitlane“ pilotas Benediktas Vanagas. Jau pirmoje dienos pusėje buvo aišku, jog geras rezultatas liko milžiniškame kopų masyve, tačiau tai nebuvo vienintelis laiko ir jėgų pareikalavęs iššūkis, rašoma pranešime spaudai.
M. Chytka nuotr.
M. Chytka nuotr.

„Šiandien mes grįžtame turėdami keturias istorijas, – pradeda B.Vanagas. – Pirmoji prasidėjo dar prieš greičio ruožą. Kolega Ginelas de Villiersas pasidalino, jog šiandien bus labai sunki diena ir kad mūsų laukiantis kopų masyvas yra sudėtingiausias, kokį jam yra tekę įveikti. Aš gūžtelėjau pečiais ir pasakiau jam, kad įveiksim. Viskas nebuvo taip paprasta. Važiuodami įkritome į duobę. Sienos iš visų pusių ir dar numontavome padangą. Pirma teko atsikasti ratus, pasikeisti padangą ir tada jau bandyti ropštis lauk, tačiau tai buvo labai sudėtinga. Galiausiai mus iš ten ištraukė sunkvežimis.“

Šis sustojimas ekipažui kainavo daugiau nei valandą laiko ir privertė sunerimti dėl ištikusių didelių problemų, tačiau kuriam laikui paminėtas kopų masyvas virto tikru technikos kapinynu – rikiuotės priekyje finišavę dalyviai pasakojo, jog problemų turėjo daugelis ir visi sutartinai džiaugėsi, jog iš ten anksčiau ar vėliau ištrūko. 

„Antra istorija – perlipdami kopos viršų, nepamatėme jos aštrumo ir stipriai atsitrenkę į žemę, nusukome pusašį. Kol keitėmės pusašį praradom dar laiko, – tęsia pilotas. – Trečioji istorija – buvome sustabdyti teisėjų, kurie mums neleido įvažiuoti į kanjoną, nes jame buvo avarija ir kelias buvo užtvertas – nepravažiuojamas. Prastovėjome gal pusvalandį, geroji dalis yra ta, kad vėliau ta prastova mums bus kompensuota.“

Kad nuotykių ir istorijų nepritrūktų, „General FInancing team Pitlane“ ekipažas užtikrino paprastai – ketvirta dienos problema virto nusileidimas nuo milžiniškos kopos, nepasiekus jos viršūnėje buvusio įskaitinio taško. Kopos mąstą B.Vanagas palygino su Vilniaus televizijos bokštu – kiek mažiau pusė jo dydžio. Lenktynininkas nepamena, kada teko taip ekstremaliai šturmuoti smėlio stichiją, tačiau bandymas buvo sėkmingas. Kiti finiše kalbinti ekipažai taip pat minėjo šią kopą kaip visos dienos ryškiausią akimirką – tik supratę, ką turės atlikti, dalyviai suprasdavo, jog jau pasirinko netinkamą kursą, kuris veda žemyn, be galimybių grįžti atgal – tikras „dakariškas“ išbandymas.

„General Financing team Pitlane“ ekipažas finišavo 25–oje vietoje, beveik dvi su puse valandas atsilikę nuo lenktynių lyderio Sebastianas Loebas. Šeštasis etapas pareikalavo itin didelių laiko ir kantrybės sąnaudų, tačiau dešimtuko ribos nebuvo pažeistos. Rytoj laukia dar viena ilga diena ir 323 kilometrai kovos dėl išlikimo tiek sunkiausiose pasaulio varžybose, tiek ir lyderių tarpe. Artimiausias persekiotojas – pernai metų nugalėtojas Carlos Sainzas šiuo metu atsilieka trylika minučių, tuo tarpu šansas kilti į devintąją vietą yra beveik valandos atstumu, tad šaltas protas kovojant dėl esamos pozicijos išsaugojimo bus raktas į sėkmę. 

Tiesa, dėl gana nesėkmingos dienos nei B.Vanagas nei šturmanas labai nesisielojo – po finišo jie skubėjo atgal į bivaką, kur laukia „Toyota Gazoo Racing Hilux“ remontas ir per ilgą dieną išsvajotas dušas.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Sportas

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close