Vienu sudėtingiausių techninio vairavimo prasme laikomame 11-ame Dakaro ralio etape – Argentinos „Fiambala“ kopose – lenktynininkai kovojo ne tik su varžovais, bet ir su karščiu bei klampiu fesh-fesh smėliu. Tačiau „CRAFT Bearings“ ekipažui ir jo lenktynininkui Antanui Juknevičiui sunkumai – nė motais. Jis ir vėl visą dieną važiavo stabiliai, o finišą pasiekė 17 vietoje.
Vienuoliktąjį 40-ojo Dakaro ralio etapą jau galima vadinti istoriniuvienai šaliai – Olandijai. Šios šalies lenktynininkas Bernhardas Ten Brinke tapo pirmuoju olandų istorijoje laimėjusi greičio ruožą Dakare ir už nugaros paliko visus tris „Peugeot“ atstovus. Tuo tarpu iš lietuvių pirmasis karštajame etape finišavo A. Juknevičius, kuris startavęs iš 19 pozicijos nepaisant vieno strigimo važiavo stabiliai greitai ir finišą pasiekė 17 pozicijoje.
„Geras greičio ruožas, lėkėm su vėjeliu. Buvo šiokių tokių paklydimų, bet visiems pasitaiko. Vienoje vietoje strigom ten pat kur daug mašinų buvo sustoję. Ten visi vieni kitus iškapstėm, padėjom ir spaudėm tolyn. Matėm ir Vaidotą su Saulium, nors rodė nestoti, bet stabtelėjom, paklausėm ar viskas gerai, jau lipt norėjom, bet Saulius pasakė, kad niekuo negalim padėt. Greičiausiai mechaninis gedimas. Gaila labai, gedimai – skaudžiausias dalykas sportininkui, o čia dar ir vieta buvo gera“, – po finišo pasakojo A. Juknevičius.
dakaras.lt nuotr.
Po sėkmingos dienos Dakaro ralyje A. Juknevičiaus ir D. Vaičiulio ekipažas bendrojoje įskaitoje pakilo į 15 vietą. „CRAFT Bearings“ komanda praėjusiais metais Dakaro ralyje užėmė 21 vietą.