Sportas

2022.01.15 11:01

Po Naujųjų metų vėl padaugėjo sporto klubų klientų, kito augimo tikimasi kovą ir balandį

ELTA2022.01.15 11:01

Didžiausios Lietuvoje sporto klubų tinklo „Impuls“ Sporto dalies vadovė Ieva Rackevičienė sako, kad po naujųjų metų kasmet jaučiamas klientų suaktyvėjimas, tad sporto klubai siekia išlaikyti klientų motyvaciją sportuoti kuo ilgiau.

„Nors mūsų pagrindinis sezono startas yra rugsėjis, sausį sulaukiame klientų, kuriems reikia padėti išlaikyti motyvaciją kuo ilgiau. Daugiausia naujų narysčių sulaukiame per „juodąjį penktadienį“. Sausio mėnesį visuomet jaučiame pakilimą, šiais metais tikimės, kad ateinančių sportuoti skaičius išaugs daugiau nei 15 proc.“, – Eltai sakė I. Rackevičienė.

„Mūsų sezonas prasideda rugsėjį – po vasaros atostogų klientai sugrįžta „atsigauti“. Kita aiški tendencija, kai įsigyjama daug abonentų, tampama nuolatiniais klientais – „Juodojo penktadienio“ pasiūlymai. Jie visuomet suveikia. Įdomus yra pavasario fenomenas – kovo ir balandžio mėnesiais turime ratą klientų, kurie sugrįžta į klubus ruoštis vasarai“, – tikino I. Rackevičienė.

I. Rackevičienė pabėžė, kad nuoseklumas sporte yra naudingas bei pasidžiaugė, kad pasiteisino sprendimas sporto klubuose rengti grupines treniruotes.

„Motyvacija sportuoti visuomet banguoja – klientai ateina nusiteikę pasikeisti visapusiškai, vėliau jau mūsų trenerių darbas yra laiku pastebėti, kad reikalingas palaikymas. Nuoseklumas sporte naudingas ir tie, kas sportuoja pas mus ilgai, sako, kad tai tampa įpročiu kaip pusryčiai. Pastebime, kad pasiteisino mūsų sprendimas „Lemon Gym“ sporto klubuose rengti grupines treniruotes. Jomis labiau domisi moterys, yra treniruočių, į kurias norinčių yra daugiau nei galime priimti“, - apibendrino I. Rackevičienė.

Mums svarbus tikslumas ir sklandi tekstų kalba. Jei pastebėjote klaidų, praneškite portalas@lrt.lt