Stabilius rezultatus demonstravusi „KREDA“ komanda vienuoliktame Dakaro greičio ruože susidūrė su techniniais sunkumais. Tik išvažiavus į trasą paaiškėjo, kad Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio bolidui pasikartojo kaistančio variklio problema, vėliau iškilo ir daugiau nenumatytų rūpesčių, kurie ekipažui kopose kainavo daug brangaus laiko.
Lenktynininkai WP1 pasiekė būdamas 26-oje vietoje, tačiau netrukus susidūrė su variklio problemomis ir WP2 atsižymėjo užimdamas tik 48-ą vietą.
Likusioje distancijos dalyje „Kreda“ komandos daugiau pozicijų neprarado ir finišavo 35-oje vietoje, lyderiui pralaimėję 1:32:52 val.
„Turėjo būti smagi diena, – po finišo geros nuotaikos neprarado lenktynininkai, – iš tiesų tai ir buvo smagi. Startavus pastebėjau, kad sugedo greitoji vairo nuėmimo sistema, todėl niekaip negalėjau užfiksuoti vairo, ir visą kelią teko jį laikyti prispaudus. Po vieno didesnio šuolio jis tiesiog liko mano rankose“, – pasakojo A. Juknevičius.

„Vairo nusiėmimas žiauriai pavojingas buvo. Galiausiai teko Antanui kiekvieną legendą skaitant priminti, jog nepamirštų spausti vairo. Jam reikėjo vairuoti spaudžiant vairą ir „ant jo nepakibti. Pavargo labiau, bet viskas sėkmingai, dėl to daug nepraradome“, – atitarė D. Vaičiulis.
Tai nebuvo vienintelės bėdos, kurios kamavo „KREDA“ komandą ketvirtadienį. Dar mūsiškiams kaito variklis bei išlindo hidraulinė koja, kainavusi lietuviams daugiausia laiko.
„Susidūrėme ir su grįžusiomis variklio kaitimo problemomis, reikėjo sustoti ir aušinti. Gerai, kad antroje pusėje nebekaito. Didžiausia problema, po „pasėdimo“ ant kopos, atsitiko pačiame gale. Greitai išsikasėme, tačiau atgal nesulindo hidraulinė koja ir ilgai užtrukome, kol ją išmontavome.
Problema tokia, kad ją kasant prie biraus smėlio, ji užsikasinėjo toliau, tai truputį užtrukome. Kitos dvi bėdos šalutinės.
Dėl kaitimo tik tekdavo sustoti vieną kitą kartą. Didžiausia bėda vis dėlto buvo koja, kaip ir pernai. Praradome 45 minutes. Labai gaila, nes praleidome 2 konkurentus į priekį“, – apmaudą liejo D. Vaičiulis
Šios 45 minutės kainavo ir vietą bendrojoje įskaitoje. Likus paskutinei dienai A. Juknevičius ir D. Vaičiulis užima 21-ąją vietą ir nuo 20-osios atsilieka 7:30 min.

Deja, priekyje lietuvių – pajėgusis lenkas Jakubas Przygonskis, kuris taip žemai atsidūrė dėl problemų jam pačiam kainavusių 5 val. pirmojo greičio ruožo metu.
Nors aplenkti lenką įmanoma, D. Vaičiulis nėra optimistiškas ir teigia, kad greičio ruožas tam nebus patogus.
„Kelio knygoje, atrodo, parašyta 370 km, bet bus 120 km neutralizacijos ir paskutiniai 20 km. Kurie neturės įtakos galutinei lentelei. Galiausiai išeis virš 200 km. Visko gali įvykti. Teoriškai ir Dakarą laimėti galime. Reikia, kad kažkas įvyktų.
Norėjosi būti 20-uke. Tai būtų nauja pakopa Dakarui Lietuvoje – trys ekipažai 20-uke dar niekada nebuvo. Visada 2, o vienas už 30-uko, dabar bus trečias prie pat 20-uko – minutėmis atsilikęs“, – apie istorinį pasiekimą mūsų šaliai kalbėjo D. Vaičiulis.