Sportas

2020.01.07 15:00

Į nelaimę patekusiam rusui padėjęs Vanagas sulauks kompensuotų minučių

LRT.lt2020.01.07 15:00

Permainingai mūsų šalies atstovams susiklostęs trečiasis Dakaro ralio etapas, net ir finišavus, nesustoja kėlęs papildomų iššūkių. Aukščiausią, 16-ąją, iš Lietuvos ekipažų automobilių klasėje vietą užėmęs Benedikto Vanago ir Filipe Palmeiro „Inbank Team Pitlane“ ekipažas turėtų sulaukti kompensuotų minučių už pagalbą į nelaimę patekusiam kolegai iš Rusijos. 

Pasirodo, B. Vanagas galėjo finišuoti ir dar aukštesnėje pozicijoje, tačiau sustojo padėti rusui Vladimirui Vasiljevui, kurio automobilis MINI užsiliepsnojo varžybų metu.

„Tokios yra taisyklės – jei matai, kad kažkam reikia pagalbos privalai sustoti. Prie jų praleidome penkias minutes, kurios turėtų būti išskaičiuotos iš rezultato“, – komentavo B. Vanagas.

B. Vanago komunikacijos komandos pranešime spaudai teigiama, kad organizatoriams perskaičiavus rezultatus ekipažas turėtų pakilti dviem pozicijomis aukštyn į 14-ąją vietą.

Apie tai lenktynininkas rašė savo asmeninėje feisbuko paskyroje po finišo.

Kompensuotų minučių po trečiojo etapo sulauksiantis Vanagas: šiandien kaip niekada gera sugrįžti į finišą

„Pragarėlis šiandieną. Labai gražus, bet pragarėlis, pirmas ir ketvirtas ketvirtadaliai. Kol kas XX, tačiau sustojome padėti Vasiljevui užsidegus Jo Mini. Turėtų išminusuoti apie 5 stovėjimo minutes vėliau.
Filipe šaunuolis, vedė kaip Vinetu (indėnų vadas). Vietomis nebuvau tikras dėl to, kur važiuojam, bet išvesdavo. Aišku, blūdo buvo, bet manau, kad visiems buvo šiandien.
Ir visi ratai vietoje! Varžėmės, kaip su pintine kiaušinių”, – tvirtino B. Vanagas.

Pranešime spaudai skelbiama, kad po vakarykštės nesėkmės, kai neatsižymėjęs viename punkte ekipažas gavo 20 minučių baudą, B. Vanago ekipažas šiandien bandė atkovoti prarastą laiką.

„Toyota Hilux“ sportiniu visureigiu važiuojančių lenktynininkų tempas, kaip ir ankstesnėmis dienomis, buvo stabilus. Tai atsispindėjo ir rezultatuose – įveikęs 125 kilometrus greičio ruože B. Vanagas buvo pakilęs į 14-ąją vietą. Vėliau ekipažo signalas ilgam dingo iš organizatorių sistemos.

Antroji greičio ruožo pusė tapo permaininga. Ties 200 kilometrų žyma ekipažas buvo smuktelėjęs į 16-ąją poziciją, tačiau prarastą laiką pavyko atkovoti.

Po finišo B. Vanagas pasakojo, kad suskirsčius greičio ruožą į ketvirčius, išties pragariškos buvo pirmoji ir ketvirtoji dalys.

„Vidurinė dalis – nuostabaus grožio. Buvo daug minkšto smėlio, kuriame didesnį sukimo momentą turintiems dyzeliniams automobiliams, manau, buvo lengviau važiuoti negu mums“, – kalbėjo lenktynininkas.

Jis gyrė F. Palmeiro darbą orientuojantis trasoje. „Galvodavau, kad štai jau iš čia tikrai neišvažiuosime, bet jis visuomet rasdavo kelią“, – stebėjosi B. Vanagas.