Vaidoto Žalos ir Sauliaus Jurgelėno ekipažas po įspūdingo starto pirmajame Dakaro ralio etape nusileido kiek žemiau ir tokių pačių aukštumų nepasiekė – nors dar nėra aiškūs visi finišavusių laikai, panašu, jog pirmą etapą laimėjęs ekipažas šį kartą savo pavardžių neišvys ir pirmajame dešimtuke.
Tiesa, situacija dar gali keistis – dalis greitesniu už V. Žalą tempu važiavusių ekipažų praleido vieną iš tarpinių finišų ir turėtų susilaukti 20 minučių nuobaudų (kaip nutiko Benediktui Vanagui), o tai reikštų, kad „Agrorodeo Dakar“ komanda turėtų geras galimybes šoktelti aukštyn. Tačiau tai jau paaiškės tik kiek vėliau.

Dalindamasis įspūdžiais po lenktynių V. Žala tikino, jog pradžioje viskas atrodė neblogai, tačiau vėliau kortas kiek sumaišė kelyje atsiradę motociklininkai.
„Pirma dalis buvo visai smagi, lėkėme pirmi, Saulius navigavo, susikooperavome ir važiavome kaip ant adatų. Bet tada prasidėjo motociklai...
„Galiorka“ iš jų pasitraukė labai greitai, o viduriuke buvo tokie „naglesni“, tai vietomis reikėjo ir prasibrauti. Tempas šiek tiek krito, išsimušėme iš ritmo, pramušėme porą ratų ir tada likusi dalis jau buvo tokia su nervais“, – pasakojo vairuotojas.
Visoje lenktynių trasoje netrūko akmenuotų, aštrių vietų, tad ratus keisti turėjo ne vienas ekipažas. Kaip sakė V. Žala, ne tik teko du kartus keisti ratus automobiliams, bet trasą savo kailiu pajautė ir patys vairuotojai.
„Turėjome daug aštrių smūgių, taip per stuburą kala... Ratus palikome netiksliai nusileidę už tramplinų, į akmenis. Du ratukai.. Bet ir fiziškai buvo sunkiau, nes laikyti tokį tempą nėra lengva.
Pabaigoje jau pradėjau skaičiuoti tuos likusius kilometrus. Gale jau šiek tiek prilėtinome, nes kai du ratus pramuši… Reikia varyti, šitie vyrukai varo stipriai. Jei nori maltis šitoje kompanijoje, minti reikia stipriai“, – vaizdingai pasakojo lenktynininkas.

Triumfavęs pirmajame etape V. Žala užsitarnavo galimybę antrajame startuoti pirmas. Kaip sakė vairuotojas, didelės įtampos dėl to nejautė.
„Nesinorėjo, kad už trijų kilometrų aplenktų (juokiasi – LRT.lt). Bet kai nuvažiavome 50-60 kilometrų, matėme, kad už nugaros tuščia, nieko nesimato, galvoju, viskas čia yra gerai.
Jei ne tos kelios klaidelės, būtų visai nieko, tačiau nieko nepadarysi“, – sakė jis.
V. Žalos teigimu, etapas buvo sunkus ne vienam vairuotojui, problemų kilo net ir pripažintiems Dakaro meistrams – dalis jų praleido vieną tarpinį finišą ir už tai turėtų būti nubausti 20 minučių nuobaudomis.

O tai galimai pagerintų ir V. Žalos bei S. Jurgelėno ekipažo poziciją, mat jie nepraleido nė vieno tarpinio finišo.
„Buvo tikrai daug klaidų, buvo vietų, kai į slėnį sulendame penkiese, laukiame, kas pirmas išvažiuos, ir tada visi jam iš paskos. Visi tokie išsimušę iš ritmo, visi klaidžiojo. Kas pirmas iššoka, tam ir pasiseka. Tokia dienelė, galėjo būti blogiau, galėjo ir geriau.
Vidutinis greitis pakankamai didelis, per pragraužas, akmenynus, ta vietomis teko važiuoti vos ne „va bank“, nes vietomis tiesiog nematai. Keistas važiavimas, kopose gal šiek tiek ramiau. Labai keista diena, bet smagiausia, kad mašina sveika“, – pasakojo V. Žala.