Šeštadienio vakarą finišo tiesiąją pasiekė ketvirtasis Lietuvos ralio čempionato etapas, ralis „Elektrėnai 2019“. Jį užtikrintai laimėjo Vaidoto Žalos ir Andrio Malnieko ekipažas, važiavęs „Škoda Fabia R5“ automobilių. Tačiau už jų beveik visas pirmojo dešimtuko vietas pasidalino svečiai iš Lenkijos, čia taip pat važiavę savo čempionato ketvirtąjį etapą.
Iš viso dalyviai per dvi dienas įveikė 16 greičio ruožų, kurių bendras ilgis – 100 km. Greičiausias čia buvo Lietuvos čempionato lyderis Vadotas Žala, kuris, trasą įveikęs per 54 minutes, rodos, laimėjo be didesnės konkurencijos: artimiausiam savo varžovui jis „užvežė“ visą minutę, geriausią tempą demonstravo visuose greičio ruožuose. Tačiau pasak paties „Agrorodeo“ komandos piloto, šis ralis jam toli gražu nebuvo tarsi pasivaikščiojimas parke.
„Lengva tikrai nebuvo. Elektrėnų greičio ruožai yra itin klastingi. Ypač paskutiniai šeši. Turėjom tokių momentų, kur galėjome ir mašiną ir rezultatą palikti. Po vieno tramplyno šturmanui stuburą paskaudo, pamušėme du ratus.
Tikrai buvo ką veikti. Svarbiausia, kad atsivežėme tiek minučių, kiek reikia ir nepadarėme didelių klaidų“, - braukdamas prakaitą nuo kaktos finiše įspūdžiais dalinosi Vaidotas Žala.
Antrasis ralyje ir pirmasis tarp lenkų – Miko Marčynas su Szymonu Gospadarčyku, taip pat važiavę tokia pat „Škoda“, kaip ir Vaidotas.
Jis viso ralio metu aršiai kovojo su Tomašu Kasperčiku, vairavusiu „Ford Fiesta R5“, tačiau pastarajam teko nusileisti ir tenkintis antrąja vieta Lenkijos įskaitoje ir trečiąja bendrai. Jam, kad palypėtu podiumo laipteliu aukščiau, trūko 15 sekundžių.
Į penktą vietą tarp tuzino R5 klasės automobilių įsitrynė ir Giedrius Notkus, važiavęs senesniu ir toli gražu ne tokiu vikriu „Mitsubishi Lancer EVO“ automobiliu. Iš lietuvių jis antras greičiausias šiame ralyje.
Giedrius sakė, kad būtų galėjęs kovoti ir dėl aukštesnių vietų, tačiau antrą kartą važiuojamuose greičio ruožuose tiesiog niekaip negalėjo pasivyti R5 klasės mašinų.