Lietuvoje

2013.05.09 16:14

Rinkodaros specialistai apie LRT inovacijas: pakeitę prekinį ženklą, atrodote modernesni

2013.05.09 16:14

Nacionalinio transliuotojo inovacijos sulaukia vis didesnio palaikymo ne tik išmaniųjų technologijų, bet ir rinkodaros sityje. „Verslo žinių“ kasmet rengiamuose rinkodaros apdovanojimuose „Password 2013“ įvertintos LRT pastangos įtvirtinant naująjį savo prekės ženklą.  

Nacionalinio transliuotojo inovacijos sulaukia vis didesnio palaikymo ne tik išmaniųjų technologijų, bet ir rinkodaros sityje. „Verslo žinių“ kasmet rengiamuose rinkodaros apdovanojimuose „Password 2013“ įvertintos LRT pastangos įtvirtinant naująjį savo prekės ženklą. Praėjusią vasarą įvykusi LRT prekės ženklų atnaujinimo ir pokyčių pristatymo kampanija įvertinta kaip efektyviausia viešojo sektoriaus ir valstybinių įmonių komunikacijos kampanija.

Nacionalinio transliuotojo prekinių ženklų keitimo kampanija gavo ir „Password 2013“ dalyvių simpatijų prizą.

„Padarė įspūdį tai, kad tokia sena ir didžiulė valstybinė įmonė sugebėjo savo ūkį susitvarkyti taip, kaip tai paprastai daro ne valstybinės, o šiuolaikiškiausios privačios kompanijos. Pakeitę prekinį ženklą, žengėte svarbų žingsnį kurdami LRT kaip inovatyvios įmonės įvaizdį. LRT prekinio ženklo keitimo kampaniją vertinome trimis aspektais, atsižvelgdami į kampanijos įžvalgas, įgyvendinimą ir rezultatus. LRT atveju visi trys punktai yra panašiai stiprūs“, – sako Rimantas Stanevičius, „Password 2013“ komisijos narys.

Pasak komisijos narės Rūtos Gaudiešienės, LRT pergalę lėmė ir stipri rezultatų analizė. Prisistatyme pateikti skaičiai ir įvairūs pjūviai įrodė, kad ši kampanija įmonei atnešė realią, apčiuopiamą naudą: pavyko prisitraukti jaunesnę auditoriją, LRT pateko į nusitaikytos auditorijos dėmesio, svarstymų akiratį ir pan.

„Suvienodindami visų septynių savo medijų – LRT televizijos, LRT radijo, LRT Kultūros, LRT Klasikos, LRT Lituanicos, LRT Opus ir LRT.lt – prekinį ženklą, mes siekėme paskleisti žinią, kad LRT puoselėja Lietuvos Respublikos transliuotojo vertybes, į kurias orientuojasi visi LRT valdomi kanalai. Kartu tai ir ženklas, kad esame didžiausia žiniasklaidos grupė Lietuvoje, be to, moderni. Džiugu, kad mūsų pastangas įvertino stipriausi Lietuvos rinkodaros ekspertai“, – sako LRT generalinis direktorius Audrius Siaurusevičius.

Pasak „Verslo žinių“, šiemet buvo sulaukta 39 paraiškų, iš jų atrinkti 22 finalininkai septyniose kategorijose.

Prieš metus pradėjusi įgyvendinti didžiąsias inovacijas, LRT buvo įvertinta jau keliuose svarbiuose konkursuose. 2012-ųjų spalį mobiliesiems įrenginiams skirta LRT programėlė „Lietuvos tūkstantmečio vaikai“ apdovanota pirmuosiuose Lietuvoje skaitmeninių kūrybinių industrijų apdovanojimuose „PixelAWARDS“. Atsinaujinęs nacionalinio transliuotojo portalas LRT.lt balandį įvykusiuose interneto apdovanojimuose LOGIN 2013 nugalėjo „Geriausio tinklalapio“ kategorijoje.

LRT – moderniausias transliuotojas Lietuvoje. 

  

0

Paieškos rezultatai

20180218

Įkelk naujieną

Nuotraukos
Nuotraukos
Kelkite nuotraukas tiesiai iš kompiuterio arba spauskite pridėti nuotrauką/as
Nuorodos į audiovizualinę informaciją
Autorius