Pasirodo, traukinio mašinistas, kurio vairuojamam traukiniui dideliu greičiu įvažiavus į staigų posūkį, nulėkus nuo bėgių ir užsidegus, žuvo mažiausiai 80 žmonių, anksčiau socialiniame tinklalapyje „Facebook“ buvo gyręsis apie greitį.
Pasirodo, traukinio mašinistas, kurio vairuojamam traukiniui dideliu greičiu įvažiavus į staigų posūkį, nulėkus nuo bėgių ir užsidegus, žuvo mažiausiai 80 žmonių, anksčiau socialiniame tinklalapyje „Facebook“ buvo gyręsis apie greitį.
Viena didžiausių Europoje traukinio katastrofų, įvyko praėjusį trečiadienį vakare Ispanijoje, netoli Santjago de Kompostelos miesto, informuoja telegraph.co.uk. Ispanijoje paskelbtas trijų dienų gedulas.
Avarijoje sužeisti 130 žmonių. Nestipriai sužalotą 30 metų vairavimo patirtį turintį mašinistą Fransisco Josė Garzoną de Amo (52 m.) išvežė į ligoninę, ketvirtadienį vakare jis ten gulėjo saugomas policijos. Pradėtas tyrimas.
Filmuotoje medžiagoje matyti, kaip didžiuliu greičiu važiuojantis traukinys, kuriuo vyko 247 žmonės, posūkyje nuskrenda nuo bėgių ir trenkiasi į sieną.
Ketvirtadienį vakare Ispanijos žiniasklaida išspausdino ištraukas iš mašinisto „Facebook“ puslapio.
Jis buvo rašęs: „Būtų smagu pravažiuoti pro policininkus, juos pralenkti, kad užfiksuotų greitį matuojantis prietaisas. Cha cha, nemažą baudą gautų „Renfe“ (valstybinė geležinkelių bendrovė).“
Jo komentarai buvo parašyti po traukinio spidometro, rodančio 200 km per valandą greitį, nuotrauka. Vienas draugas parašė: „Per greitai važiuoji, stabdyk!!“
Vieni šaltiniai rašė, kad po avarijos mašinistas šaukė į telefoną: „Nuvažiavau nuo bėgių. Ką daryti?“
Vienas iš mašinistų teigė, jog prieš pat įvykstant avarijai traukinys važiavo 190 kilometrų per valandą greičiu.
Tyrėjai bando skubiai nustatyti, kodėl traukinys važiavo taip greitai ir kodėl nesuveikė automatinė įranga, turinti išlaikyti greitį leistino dydžio.