Jungtinė Karalystė pasiekė pusiaukelę dvejų metų išstojimo iš Europos Sąjungos procese. Tačiau likus metams iki pasitraukimo, šalies vyriausybės dar laukia nemažai iššūkių.
Oficialaus „Brexit“ proceso pradžios metinių proga Didžiojoje Britanijoje pradėta daugiau nei pusę milijonų eurų kainuosianti „Žmonių balso“ reklaminė kampanija. Jos iniciatoriai prašo antro referendumo dėl šalies ateities Europos Sąjungoje.
Po metų derybų visuomenė nesupranta, kaip atrodys šalies ateitis po išstojimo iš Europos Bendrijos. Paklausta apie imigracijos taisykles, vidaus reikalų sekretorė Amber Rudd teigė, kad jos nebus paskelbtos iki metų pabaigos. Dėl šių ir kitų svarbių nuostatų šalies premjerė konservatorė Theresa May nesusitaria ne tik su politikais Briuselyje, bet ir savo partijos viduje.
Politologai teigia, kad ji gali pralaimėti balsavimą parlamente dėl išstojimo sąlygų šį rudenį. Vos trylikos balsų parlamentinę daugumą turinti premjerė gali nesuvaldyti maištininkų savo partijoje, kurie norėtų pasilikti Europos Sąjungoje.