Pasaulyje

2019.07.26 17:10

Apkaltino neobjektyvumu: Britanija skyrė šimtatūkstantinę baudą Kremliaus projektui „RT“

LRT.lt2019.07.26 17:10

Britanijos institucijos skyrė 225 tūkst. eurų baudą Kremliaus propagandiniam kanalui „RT“ už tai, kad neobjektyviai nušvietė buvusio šnipo Sergėjaus Skripalio nuodijimo istoriją, Ukrainos politiką ir konfliktą Sirijoje, praneša „Reuters“.

Didžiosios Britanijos žiniasklaidos priežiūros institucija „Ofcom“ penktadienį pranešė, jog „ANO TV Novosti“ kampanijai paskyrė 200 tūkst. svarų sterlingų (225 tūkst. eurų) baudą už transliavimo taisyklių nesilaikymą.

Išplatintame pareiškime nurodyta, jog bauda skirta už „RT“ (buv. „Russia Today“ televizijos reportažus apie bandymą nunuodyti Sergėjų ir Juliją Skripalius, konfliktą Sirijoje, Ukrainos valdžios poziciją nacizmo atžvilgiu bei elgesį su romais.

„RT“ neigia savo kaltę ir baudą vadina nepelnyta. Ši televizija greta paslaugų anglų kalba, turi ir ispanišką bei arabišką versija.