captcha

Jūsų klausimas priimtas

Radijo stotis dėl gyvybę kainavusio pokšto gali netekti licencijos

Australijos radijo stočiai, atsidūrusiai su Britanijos karališkąja šeima susijusio skandalo centre, po trečiadienį paskelbtos Aukštojo Teismo nutarties gresia sankcijos, tokios kaip transliavimo licencijos atėmimas.
 M.Christianas ir M. Greig, AFP/Scanpix nuotr.
M.Christianas ir M. Greig, AFP/Scanpix nuotr.

Australijos radijo stočiai, atsidūrusiai su Britanijos karališkąja šeima susijusio skandalo centre, po trečiadienį paskelbtos Aukštojo Teismo nutarties gresia sankcijos, tokios kaip transliavimo licencijos atėmimas.

Sidnėjuje įsikūręs radijas „2Day FM“ sulaukė priešiškos reakcijos visame pasaulyje, kai tragiškai baigėsi jo laidų vedėjų Mel Greig ir Michaelo Christiano pokštas – paskambinti į ligoninę Londone, kurioje tuo metu gulėjo nėščia britų princo Williamo žmona.

Indijoje gimusi slaugytoja Jacintha Saldanha peradresavo karaliene Elizabeth II ir Williamo tėvu princu Charlesu apsimetusių didžėjų skambutį kolegai, kuris tiesioginiame eteryje atskleidė detalių apie Kate Middleton stiprų rytinį pykinimą.

J. Saldanha, Reuters/Scanpix nuotr.

Pokštas pateko į antraštes visame pasaulyje, o J. Saldanha po trijų dienų buvo rasta pasikorusi.

Slaugė paliko atsisveikinimo laišką, kuriame dėl savo mirties kaltino M. Greig ir M. Christianą. Abu laidų vedėjai atsiprašė dėl savo veiksmų, o radijo stoties savininkė bendrovė „Southern Cross Austereo“ vėliau paaukojo 500 tūkst. Australijos dolerių J. Saldanhos šeimai, linkėdama, kad tie pinigai „padėtų jiems ateityje“.

Žiniasklaidos priežiūrą vykdanti Australijos ryšių ir žiniasklaidos valdyba (ACMA) anksčiau paskelbė išvadą, kad radijo stotis pažeidė įstatymą dėl neteisėto pokalbių pasiklausymo, kai transliavo pokalbį su minėtais ligoninės darbuotojais be jų sutikimo.

Tas žingsnis paskatino „Southern Cross Austereo“ apskųsti ACMA sprendimą Federaliniam Teismui, kuris nusprendė, kad valdyba peržengė savo įgaliojimus, spręsdama reikalus, patenkančius į teismų jurisdikciją.

Tačiau šią savaitę Aukštasis Teismas panaikino ankstesnį sprendimą, todėl tikėtina, kad radijo stoties licencija gali būti sustabdyta arba panaikinta.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Pasaulyje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...
Close