captcha

Jūsų klausimas priimtas

Viduržemio jūroje kruiziniame laive „Boudicca“ įsiplieskė gaisras

Kruiziniame laive prie Maroko krantų, kuriuo plaukia daugiau negu tūkstantis žmonių, naktį iš šeštadienio į sekmadienį po gaisro mašinų skyriuje dingo elektra, bet žmonės per incidentą nenukentėjo, pranešė Didžiosios Britanijos nacionalinis transliuotojas BBC, cituodamas tame laive esančių keleivių artimuosius.
Reuters/Scanpix nuotr.
Reuters/Scanpix nuotr.

Kruiziniame laive prie Maroko krantų, kuriuo plaukia daugiau negu tūkstantis žmonių, naktį iš šeštadienio į sekmadienį po gaisro mašinų skyriuje dingo elektra, bet žmonės per incidentą nenukentėjo, pranešė Didžiosios Britanijos nacionalinis transliuotojas BBC, cituodamas tame laive esančių keleivių artimuosius.

Po gaisro, kilusio apie 3 val. Grinvičo (5 val. Lietuvos) laiku, laivas „Boudicca“ buvo „pasviręs“ ir „aklinoje tamsoje“, BBC sakė Dave`as Tonkinas, kurio tėvas yra tame laive.

Laivo varikliai nedirbo maždaug penkias valandas.

Bendrovė „Fred Olsen“, kuriai priklauso laivas, sakė, kad jis dabar visiškai stabilus, kad dirba penki varikliai, o kiti du dar neveikia. Jokio pavojaus keleiviams ar įgulos nariams nėra, nurodė kompanija.

Gavinas Poole`as iš Vimbldono Londono pietuose sakė, kad jo tėvai, kurie yra vyresni kaip 70-ies metų, anksti ryte parašė jam SMS žinučių.

„Žinutėse sakoma: „Varikliai neveikia, gaisras mašinų skyriuje, yra dūmų, mes su liemenėmis, o kapitonas sako, kad viskas kontroliuojama“, – pasakojo jis.

„Kiek vėliau, 7 val. 30 min. (9 val. 30 min. Lietuvos laiku), kalbėjausi su tėvais ir jie buvo savo kajutėje, vis dar su gelbėjimo liemenėmis. Gaisras buvo užgesintas, bet pusėje laivo buvo elektra, o kitoje pusėje – ne, ir jis sviro“, – pasakojo G. Poole`as.

Kenas Watkinsonas, „Boudicca“ keleivis, sakė, kad situacija visą laiką išliko rami.

Pasak jo, kai kuriose kajutėse vis dar nėra elektros, bet „nuotaika gera“.

„Fred Olsen“ atstovė Rachael Jackson sakė, kad atostogautojų nebuvo prašoma užsidėti gelbėjimo liemenes arba rinktis patikrinimo vietose, nes įgulos nariai valdė situaciją.

„Gaisras buvo mašinų skyriuje, bet dabar jis užgesintas, jokie svečiai ar įgulos nariai nebuvo sužeisti“, – sakė ji.

„Boudicca“ buvo trumpai pasviręs, o dabar yra stabilus ir vėl plaukia, nors ir lėčiau, nei įprasta, pridūrė atstovė.

Du pagrindiniai varikliai ir trys pagalbiniai varikliai veikia, o dar du varikliai tebetaisomi.

„Esant dabartiniam aštuonių mazgų greičiui, peržiūrime tolesnį kelionės planą ir laiku priimsime sprendimą dėl kito mūsų įplaukimo uosto“, – sakė atstovė.

„Boudicca“ iš Sautamptono išplaukė sausio 20 dieną 18 parų kruizui po Žaliojo Kyšulio Salas ir Kanarų salas.

Iš Kadiso Ispanijoje jis išplaukė šeštadienį, o pirmadienį turėjo atplaukti į Lansarotę.

Laive šiuo metu yra 784 keleiviai ir 356 įgulos nariai.

Tai vienas iš keturių kruizinių lainerių, priklausančių Jungtinėje Karalystėje įsikūrusiai norvegų kompanijai „Fred Olsen Cruise Lines“.

„Boudicca“ pavadinimas antraštėse mirgėjo ir pernai, kai „Fred Olsen“ sumokėjo 280 tūkst. svarų kompensacijas 130-čiai atostogautojų, kurie tame laive nuo 2009 metų spalio iki 2010 metų gegužės patyrė skrandžio problemų.

2013 metais 98 keleiviai šiame laive pasigavo vėmimą sukeliančią žarnyno infekciją.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Pasaulyje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...