captcha

Jūsų klausimas priimtas

Kremlių siutinančiam Rusijos TV kanalui „Dozhd“ liepta palikti nuomojamas patalpas

Garsiausias Rusijos opozicijos TV kanalas „Dozhd“ vėl susidūrė su sunkumais. Televizijai liepta išsikraustyti jau iš antros nuomojamos studijos Maskvoje. „Dozhd“ kanalas transliuoja objektyvią ir Kremliui dažnai nepatinkančią informaciją ir dėl to siutina Rusijos valdžios atstovus. Kitam privačiam ir valdžios nekontroliuojamam TV kanalui „TV2“, transliuojančiam Sibiro Tomsko mieste, iškilo uždarymo grėsmė, rašo naujienų svetainė bbc.com.
„Scanpix“/„RIA Novosti“ nuotr. / TV kanalo „Dozhd“ studija  Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/pasaulis/kremliu-siutinanciam-rusijos-tv-kanalui-dozhd-liepta-palikti-nuomojamas-patalpas-57-471798#ixzz3LKndrWlB  Follow us: @15minlt on
„Scanpix“/„RIA Novosti“ nuotr. / TV kanalo „Dozhd“ studija Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/pasaulis/kremliu-siutinanciam-rusijos-tv-kanalui-dozhd-liepta-palikti-nuomojamas-patalpas-57-471798#ixzz3LKndrWlB Follow us: @15minlt on

Garsiausias Rusijos opozicijos TV kanalas „Dozhd“ vėl susidūrė su sunkumais. Televizijai liepta išsikraustyti jau iš antros nuomojamos studijos Maskvoje. „Dozhd“ kanalas transliuoja objektyvią ir Kremliui dažnai nepatinkančią informaciją ir dėl to siutina Rusijos valdžios atstovus. Kitam privačiam ir valdžios nekontroliuojamam TV kanalui „TV2“, transliuojančiam Sibiro Tomsko mieste, iškilo uždarymo grėsmė, rašo naujienų svetainė bbc.com.

Kremlius jau ilgą laiką yra kaltinamas dėl Rusijos žiniasklaidos laisvės ribojimo, tačiau po Krymo okupacijos ir įsiveržimo į Ukrainą cenzūra šalyje tik dar labiau sustiprėjo.

„Dozhd“ generalinė direktorė Natalija Sindejeva teigia, kad TV kanalas laikinai gali transliuoti iš vieno buto.

Opozicijos TV kanalas palikti žurnalo „Snob“ patalpas Maskvos verslo centre „Krasny Oktiabr“ buvo paprašytas pirmadienį.

nksčiau „Dozhd“ nuomojosi kitas patalpas tame pačiame verslo centre iki spalio mėnesio, tačiau jų savininkas atsisakė pratęsti nuomos sutartį.

„Snob“ generalinė direktorė Marina Gevorkian teigė, kad su „Dozhd“ nebuvo sudaryta nuomos sutartis, o kanalui naudotis patalpomis leista laikinai.

„Padėjome „Dozhd“ kiek tik galėjome, bet mums taip pat būtina vykdyti projektus, dėl to mes paprašėme jų išsikraustyti“, – aiškino M. Gevorkian.

Dar savaitgalį „Dozhd“ transliavo diskusiją su Kremliaus kritiku ir buvusiu koncerno „Jukos“ vadovu Michailu Chodorkovskiu.

Tuo tarpu TV kanalui „TV2“, kuris laikomas vienu iš seniausių nepriklausomų Rusijos privačių TV kanalų, buvo atsisakyta pratęsti transliavimo licenciją.  

Šaltinis www.15min.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Pasaulyje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...