captcha

Jūsų klausimas priimtas

Rusija stiprina propagandos apsukas Vakaruose – „Russia Today“ biudžetas didės trečdaliu

Rusijos vyriausybė trečiadienį nusprendė, kad propagandą Europoje ir JAV transliuojantis užsienio kalbomis televizijos kanalas „Russia Today“ kitąmet turės daug darbo. Todėl televizijos biudžetas skubiai padidintas 30 proc., skelbia Rusijos verslo naujienų agentūra RBC.
Reuters/Scanpix nuotr.
Reuters/Scanpix nuotr.

Rusijos vyriausybė trečiadienį nusprendė, kad propagandą Europoje ir JAV transliuojantis užsienio kalbomis televizijos kanalas „Russia Today“ kitąmet turės daug darbo. Todėl televizijos biudžetas skubiai padidintas 30 proc., skelbia Rusijos verslo naujienų agentūra RBC.

Nuspręsta, kad „Russia Today“ 2015 m. iš valstybės biudžeto gaus 400 mln. JAV dolerių. Tai yra apie 30 proc. didesnė suma, nei buvo numatyta skirti šiai televizijai anksčiau sudarytame 2014-2016 m Rusijos išlaidų plane.

„Russia Today“ vyr. redaktorė Margarita Simonian paaiškino, kad daugiau pinigų televizijai reikia tam, kad galėtų atidaryti kanalus vokiečių ir prancūzų kalbomis.

Iki šiol „Russia Today“ buvo transliuojamas anglų, arabų ir ispanų kalbomis.

Televizijos kanalas „Russia Today“ buvo įsteigtas 2005 m. Tuomet jo biudžetas buvo tik 30 mln. JAV dolerių. 2007 m. valstybės išlaikomos televizijos biudžetas dar siekė apie 80 mln. JAV dolerių, tačiau jau 2011 m. „Russia Today“ iš Rusijos biudžeto gavo 380 mln. JAV dolerių.

2012 m. televizijai buvo atėję kiek sunkesni laikai, nes valstybė jai teskyrė 300 mln. JAV dolerių.

Tiesa, tų metų spalį Rusijos prezidentas uždraudė mažinti išlaidas šiam kanalui ir nuo to laiko televizijos biudžetas tik auga.

 

 

Šaltinis www.15min.lt

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Pasaulyje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...