captcha

Jūsų klausimas priimtas

Po lėktuvo katastrofos Taivano ministras aiškina, kad orai atitiko saugumo reikalavimus

Taivano pareigūnai ketvirtadienį teisino leidimą pakilti lėktuvui, kuris vėliau sudužo tūpdamas audringu oru. Tuo metu 48 žmonių, žuvusių per katastrofą, artimieji susirinko atpažinti palaikų.
Sipa USA/Scanpix nuotr.
Sipa USA/Scanpix nuotr.

Taivano pareigūnai ketvirtadienį teisino leidimą pakilti lėktuvui, kuris vėliau sudužo tūpdamas audringu oru. Tuo metu 48 žmonių, žuvusių per katastrofą, artimieji susirinko atpažinti palaikų.

Po katastrofos buvo keliami klausimai, kodėl lėktuvui buvo leista išskristi tuojau po to, kai praslinko taifūnas. „Daugelis žmonių klausinėjo, kodėl lėktuvas pakilo siaučiant taifūnui... Kaip suprantu, meteorologiniai duomenys rodė, kad orai atitinka aviacijos saugumo reikalavimus“, – susisiekimo ministras Yeh Kuang-shih sakė žurnalistams.

Pareigūnai teigė, kad prieš įvykstant šiai katastrofai, Magongo oro uoste saugiai nutūpė du lėktuvai.

Taivano oro bendrovės „TransAsia Airlines“ vietinio reiso GE222 laineris, kuriuo skrido 54 keleiviai ir keturi įgulos nariai, sudužo trečiadienį netoli Magongo oro uosto atokioje Penghu saloje per antrąjį bandymą nutūpti. Dešimt žmonių liko gyvi per šią katastrofą.

Tarp žuvusiųjų buvo du medicinos studentai iš Prancūzijos, nurodė Užsienio reikalų ministerija Paryžiuje.

Lėktuvas „ATR 72-500“ išskrido iš pietvakarinio Gaosiongo miesto į salyną prie vakarinių Taivano krantų, tačiau šis skrydis vėlavo dėl blogų orų, kai regioną tebeveikė nuslenkantis taifūnas „Matmo“.

Pirmasis mėginimas nutūpti per audrą su perkūnija ir smarkią liūtį buvo nesėkmingas, o per antrąjį mėginimą laineris įsirėžė į du namus netoli Magongo oro uosto.

Pareigūnai nurodė, kad per šį incidentą nukentėjo penki ant žemės buvę žmonės.

Ketvirtadienį matėsi išsibarsčiusios lainerio liekanos, o per 100 gelbėtojų, tarp kurių buvo ugniagesių ir karių, darbavosi, šalindami žuvusiųjų palaikus ir nuolaužas iš avarijos vietos.

Kol kas neaišku, ar visi kūnai buvo surinkti iš sudužimo vietos.

Tyrėjai aiškinasi avarijos priežastis, taip pat ieško atsakymo į klausimą, kodėl lėktuvui buvo leista skristi esant blogiems orams.

Oro bendrovė nurodė, kad lėktuvo pilotas – 60-metis Lee Yi-liangas – buvo sukaupęs 22 metų skraidymo patirtį ir išbuvęs ore beveik 23 tūkst. skraidymo valandų.

Antrasis pilotas – 39 metų Chiang Kuan-hsinas  – buvo skraidęs jau pustrečių metų.

Paskutinį kartą civilinis lėktuvas Taivane sudužo 2002 metais, kai Kinijos oro bendrovės „China Airlines“ laineris, skridęs į Honkongą, sudužo Taivano sąsiauryje netoli Penghu salų. Tąsyk žuvo visi 225 lėktuve buvę keleiviai ir įgulos nariai.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.

Komentarai

Spausdami siųsti mygtuką sutinkate su Taisyklėmis ir atsakomybe

Pasaulyje

 

Susiję įrašai

 
Visi įrašai
Kraunasi ...
 
GrojaraštisIrašaiKeisti
Kraunasi ...
  
VartotojasPašalinti
Kraunasi ...